vrijdag 14 januari 2011

weer koud

Vanmorgen stond ik op en was het weer -32 graden...
Ik had helemaal niet in de gaten dat het zo koud zou worden. Maar toen ik buiten was merkte ik meteen dat het koud was. Dan "plakken" je neusvleugels een beetje tegen elkaar aan, misschien weten jullie wel wat ik bedoel.
Heb geen idee hoe lang het nu koud zou blijven. Het weerbericht is hier niet echt "te vertrouwen". Nu op dit moment geven ze aan dat het slechts 17 zou zijn.... klopt dus niet echt he...
Ik heb even op de 10 daagse weer prognose gekeken en daar melden ze helemaal geen koude zoals deze nu.... vreemd hoor.

Met de pups gaat alles goed, ze groeien werkelijk als kool. Ze hebben nu hun oogjes open. Beginnen nu volop ond te waggelen/kruipen. Binnenkort is het dus gedaan met de rust hier! Foto's komen er aan hoor!

Nu heb ik nog een idee, misschien dat jullie een soort van vragenlijst willen invullen, vrijblijvend natuurlijk, maar dan heb ik een idee wie er mee leest hier... ;-)
Die plaats ik seperaat in een volgende log, dan kun je die kopieren en dan in de reacties plaatsen.... ik zag de vragenlijst bij een oude bekende op hyves, maar heb hem wel aangepast, de originele lijst was erg lang :-)
Hoop dat jullie hem beantwoorden!

Liefs S10


Geen opmerkingen: