vrijdag 21 januari 2011

Nu met google translator!

Hee hallo allemaal!

Ik heb sinds vandaag een widget toegevoegd aan mijn blog, nl. google translater.
Zie aan de linkerkant van de blog bovenaan.
Je kunt hier de gewenste taal aanklikken en zwoeps.... de hele site wordt vertaald naar de gekozen taal. Ideaal voor alle "buitenlandse" vrienden.
Het wordt niet perfekt vertaald maar je begrijpt waar het verhaal over gaat!
Zo hoop ik dat ook al mijn zweedse, duitse, engelse enz enz vrienden en kennissen hier eens gemakkelijker kunnen kijken!
Ik ben er in ieder geval blij mee!

Fijn weekend toegewenst!

Liefs S10

ps morgen komen Wim en Siny hun hondjes ophalen die hier ruim 3,5 maand zizijn geweest. Zal vreemd zijn als ze weg zijn.... (bijna 4 maanden in totaal, kwamen begin oktober en dan morgen gaan ze weer terug naar hun baasjes.)

1 opmerking:

Gonny zei

Ja, ik zag die vertaler ook al op enkele Noorse blogs die ik wel volg. Heel handig. Zag laatst een Spaanse blog en hupsakee, ik kon alles begrijpen. Heel leuk........