vrijdag 14 januari 2011

Mijn antwoorden op de vragenlijst!

Naam : Christien, Christina Helena Fox-Zwiers aka S10, stien
Geslacht : vr
Sterrenbeeld : weegschaal
Hoe ken je mij : :-)
School : MAVO MTS MANAGMANT enz enz
Stad, dorp of platteland : Åsele, platteland, minder nog als platteland!
Kleur ogen : blauw
Kleur haar : blond, nu goudblond
Huisdieren : ja 31 stuks nu....
hier komen dan alle namen.... Moena, Chrissy, Bibi, Hugo, Lady, Ös, Tindra, Åsa, Åhman, Åkej, Xena, Myra, Hannes, Hank, Dakota, Duke, Devil, Enya, Emil, Ettan, Flower, Flickan, Fanta, Freya, Flash, Figo, Hjärtan en onze 4 laatste pups, Giant, Grace, Goofy, Gipsy (onder voorbehoud)
Lievelingskleur : lilla, paars
Lievelingseten : oxfilet
Wat eet je zeker niet : surströmming (rotte vis)
Trouwen of samenwonen : getrouwd en wel bijna 25 jaar!
Lievelingsmuziek : van alles en nog wat
Zon of sneeuw : beiden! Sneeuw hou ik van, maar sneeuw met de zon is het toppunt!
Droomwagen : nee heb ik niet, moet rijden van A naar B en weer terug!
Hoeveel kinderen wil je : geen
Beste slaapplaats : mijn eigen hästens!
Relatie op dit moment : getrouwd met Rob
Kroeg of discotheek : kroeg dan...maar die zijn er hier niet echt
De leukste personen die je kent : zijn er meerdere!
Piercing wat en waar : nee, wel gaatjes in oren
Tattoo : neeeee
Rook je : nee
Alcoholgebruik : nee
Favoriete stad : geen idee, denk Sundsval (Ikea)
Favoriete tv-programma : mooie film
Wat is je grootste droom : dat mijn zaakje goed gaat lopen!
Aan wat ben je verslaafd : lekker eten!
Geloof je in liefde op het eerste gezicht : nee
Wie mis je op dit moment : Donna, een van onze bijzondere honden!
Leukste sport om naar te kijken : stijldansen, schaatsen en natuurlijk biathlon!
Wat zullen je laatste woorden zijn : iets in de trant van "geniet van het leven!" of "ben blij dat ik zo genoten heb...."
Hond of kat : hond natuurlijk
Volle of halfvolle melk : volle melk maar koop halfvolle (stom he!)
Kiss or Hug : een knuffel absoluut
Cremeren of begraven : weet ik niet... den cremeren maar vind een graf fijn omdat je dan wat hebt om heen te gaan...
Strand of zwembad : denk zwembad, maar strand heeft meer charme!
Ben je momenteel verliefd : nog steeds!
Bier of wijn : geen van beide
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond : heerlijk!
Over wat ging je laatste droom : geen idee, droom vaak maar weet niet wat de laatste nu was.

Zo dat was die van mij, nu jullie dan!

Liefs S10

enne bedankt voor jullie antwoorden!

Geen opmerkingen: