zondag 30 januari 2011

Balletjes 3 weken....

Wat verlaat, sorry Gonny, ik heb niet eerder kunnen schrijven.
Ben nl erg druk met de voorbereidingen voor de emigratie beurs in Nederland. Morgen gaat een pallet op transport met de bloemist terug naar Nederland. Ik ben nog druk aan het werk met vertalingen enz enz.
Maar dan nu toch even op de zondag avond een stukje krabbelen hier en dan natuurlijk de foto's van de balletjes :-)

Ze groeien goed de pups, al ruim 2,5 kilo zwaar, en waggelen rond en blaffen. Er zijn er regelmatig bij die proberen hoe "het" als een echte hond moeten klinken, ze blaffen, ze keffen en ze grommen dat het een lieve lust is. Heel leuk deze leeftijd, maar ze beginnen nu ook tandjes te krijgen. Ze bijten, knabbelen op van alles en nog wat. Ze zitten in onze bijkeuken en daar heb ik nu voorzichtigheids halva maar karton tegen de muren en de kasten gezet, geplakt. Hopelijk dat het wat zal helpen!

Dadelijk ben ik dan ook nog bijna 1 week weg, zal mij benieuwen hoe het dan gaat, Rob die dan werkt hele dagen en de pups die meer en meer actiever gaan worden. We zullen het wel zien.

Nou hier komen nog wat foto's van de balletjes, geniet er maar weer van!
Op de foto's zie je van boven naar onderen
Chrissy met Gipsy en Giant
Gipsy probeert al te huilen!
Grace zit mooi
Giant en Goofy zitten wat rond te kijken
Tindra vind Gipsy wel heel erg interessant
Hjärtan is helemaal weg van ze!

Liefs S10


oh de emigratie beurs is in Houten bij Utrecht op 12 en 13 februari
misschien dat ik wel een aantal bekenden er ga zien?
.

1 opmerking:

Gonny zei

Ha, enig weer. Tindra weer zo mooi erbij. Weer van genoten S10. Ik hoop dat het goed gaat als je weg bent eerdaags. Liefs van Gon