vrijdag 14 januari 2011

Vragenlijst!

Naam :
Geslacht :
Sterrenbeeld :
Hoe ken je mij :
Stad, dorp of platteland :
Kleur ogen :
Kleur haar :
Huisdieren :
Lievelingskleur :
Lievelingseten :
Wat eet je zeker niet :
Trouwen of samenwonen :
Lievelingsmuziek :
Zon of sneeuw :
Droomwagen :
Kinderen :
Beste slaapplaats :
Relatie op dit moment :
Kroeg of discotheek :
De leukste personen die je kent :
Piercing wat en waar :
Tattoo :
Rook je :
Alcoholgebruik :
Favoriete stad :
Favoriete tv-programma :
Wat is je grootste droom :
Aan wat ben je verslaafd :
Geloof je in liefde op het eerste gezicht :
Wie mis je op dit moment :
Leukste sport om naar te kijken :
Wat zullen je laatste woorden zijn :
Hond of kat :
Volle of halfvolle melk :
Kiss or Hug :
Cremeren of begraven :
Strand of zwembad :
Ben je momenteel verliefd :
Bier of wijn :
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond :
Over wat ging je laatste droom :

Zou het leuk vinden als jullie deze zouden willen invullen, dan kom ik ook wat meer over jullie te weten, ik zal de mijne ook invullen en dan hier plaatsen.

Ben benieuwd hoe veel van jullie dit doen...
Ik denk niet veel, maar ik zie het wel ;-)

Liefs S10

7 opmerkingen:

Christien zei

Naam : Christien, Christina Helena Fox-Zwiers aka S10
Geslacht : vr
Sterrenbeeld : weegschaal
Hoe ken je mij : mezelf
School : MAVO MTS MANAGM
Stad, dorp of platteland : Åsele, platteland
Kleur ogen : blauw
Kleur haar : blond, nu goudblond
Huisdieren : ja 31 stuks nu....
Lievelingskleur : lilla
Lievelingseten : oxfilet
Wat eet je zeker niet : surströmming (rotte vis)
Trouwen of samenwonen : getrouwd en wel bijna 25 jaar!
Lievelingsmuziek : van alles en nog wat
Zon of sneeuw : beiden!
Droomwagen : nee heb ik niet, moet rijden!
Hoeveel kinderen wil je : geen
Beste slaapplaats : mijn eigen hästens!
Relatie op dit moment : getrouwd met Rob
Kroeg of discotheek : kroeg dan...
De leukste personen die je kent : zijn er meerdere!
Piercing wat en waar : nee, wel gaates in oren
Tattoo : neeeee
Rook je : nee
Alcoholgebruik : nee
Favoriete stad : geen idee, denk Sundsval (Ikea)
Favoriete tv-programma : mooie film
Wat is je grootste droom : dat mijn zaakje goed gaat lopen!
Aan wat ben je verslaafd : lekker eten!
Geloof je in liefde op het eerste gezicht : nee
Wie mis je op dit moment : Donna, een van onze bijzondere honden!
Leukste sport om naar te kijken : dansen
Wat zullen je laatste woorden zijn : iets van geniet van het leven! of ben blij dat ik zo genoten heb....
Hond of kat : hond natuurlijk
Volle of halfvolle melk : volle melk maar oop halfvolle (stom he!)
Kiss or Hug : een knuffel absoluut
Cremeren of begraven : weet i niet...
Strand of zwembad : denk zwembad, maar strand heeft meer charme!
Ben je momenteel verliefd : nog steeds!
Bier of wijn : geen van beide
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond : heerlijk!
Over wat ging je laatste droom :
geen idee

Marijke zei

Naam : Marijke
Geslacht : vrouw
Sterrenbeeld : tweeling
Hoe ken je mij : van de weblog
Stad, dorp of platteland : platteland
Kleur ogen : blauw
Kleur haar : donkerblond
Huisdieren : geen wel altijd collies gehad door ouderdom overleden
Lievelingskleur : zwart
Lievelingseten : boerenkool met rookworst
Wat eet je zeker niet : rodekool
Trouwen of samenwonen : trouwen dit jaar al 25 jaar
Lievelingsmuziek : nick en Simon Frans Bauer
Zon of sneeuw : zon
Droomwagen : bmw
Kinderen : meisje 22 jongen 17
Beste slaapplaats : bed
Relatie op dit moment : ja nog steeds verliefd
Kroeg of discotheek : kroeg
De leukste personen die je kent :meerdere
Piercing wat en waar : nee alleen in elke oor een gaatje
Tattoo : nee
Rook je : nee
Alcoholgebruik : nee
Favoriete stad : zevenaar en als wij in zweden zijn sunsvall birsta city
Favoriete tv-programma : the voice of holland
Wat is je grootste droom : …………..
Aan wat ben je verslaafd : computer
Geloof je in liefde op het eerste gezicht : ja
Wie mis je op dit moment : onze 2 honden richie en blacky
Leukste sport om naar te kijken : volleybal
Wat zullen je laatste woorden zijn : weet ik niet
Hond of kat : hond
Volle of halfvolle melk : geen melk niet lekker
Kiss or Hug : knuffel
Cremeren of begraven : cremeren
Strand of zwembad : strand scheveningen
Ben je momenteel verliefd : nog steeds
Bier of wijn : geen van beide
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond : lekker geslapen
Over wat ging je laatste droom :weet ik niet ben het meteen vergeten

Tineke zei

Vragenlijst!
Naam :Tineke Maier.
Geslacht :Vrouw.
Sterrenbeeld :Waterman.
Hoe ken je mij : Via vrienden bevriend geraakt en nu bijna de buurvrouw in Gafsele.
Stad, dorp of platteland :Middel of nowhere.
Kleur ogen :Groen/bruin.
Kleur haar :Donkerblond.
Huisdieren :Mijn hondje Milly.
Lievelingskleur :Geen idee als het maar vrolijk is.
Lievelingseten :Soep.
Wat eet je zeker niet :Gekookte peen.
Trouwen of samenwonen :Haha ben net weer vrijgezel en daar erg blij mee, dus dan maar samen wonen met Milly.
Lievelingsmuziek :Heel er veel.
Zon of sneeuw :Allebei.
Droomwagen :Mini.
Kinderen :Leuk bij een ander.
Beste slaapplaats :Hangmat tussen twee bomen onder de sterren.
Relatie op dit moment :Nee.
Kroeg of discotheek :Kroeg.
De leukste personen die je kent :Marijke (mijn zus).
Piercing wat en waar :Twee gaatjes in allebei mij oren.
Tattoo :Een gekko op mijn schouder en een slang op mijn voet.
Rook je :Nee.
Alcoholgebruik :Af en toe een whisky.
Favoriete stad :Geen idee.
Favoriete tv-programma :Geen idee, ik ziet al een maand zonder tv.
Wat is je grootste droom :Lang verhaal….
Aan wat ben je verslaafd :Geen idee.
Geloof je in liefde op het eerste gezicht :Nee
Wie mis je op dit moment :Niemand.
Leukste sport om naar te kijken :Schaatsen, turnen, zwemmen, biatlon, skispringen…… en veel meer.
Wat zullen je laatste woorden zijn :Maak er een mooi feestje van.
Hond of kat :Hond.
Volle of halfvolle melk :Maakt mij niet uit.
Kiss or Hug :Hug.
Cremeren of begraven :Begraven.
Strand of zwembad :uuuh, om te zwemmen het zwembad maar ben ook dol op een strandwandeling.
Ben je momenteel verliefd :Nee.
Bier of wijn :Uuuuuuh Whisky.
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond :Nu al……
Over wat ging je laatste droom :Geen idee.

Lydia Tromp zei

Vragenlijst!
Naam :Lydia
Geslacht :Vrouw
Sterrenbeeld :Weegschaal
Hoe ken je mij :Via een chatbox in een donkerbruin verleden
Stad, dorp of platteland :Stad
Kleur ogen :Groen
Kleur haar :Bruin met mooie grijze lokken (soms)
Huisdieren :Geen
Lievelingskleur :Natuurkleuren
Lievelingseten :Indisch
Wat eet je zeker niet :Tuinbonen
Trouwen of samenwonen :Geen van beidde
Lievelingsmuziek :Anouk,BonJovi,Dire Straits jaren 80
Zon of sneeuw :Zon
Droomwagen :Heb ik nie
Kinderen :4
Beste slaapplaats :Bed
Relatie op dit moment :Nee
Kroeg of discotheek :Kroeg
De leukste personen die je kent :Mijn kleinzoon Sam
Piercing wat en waar :Nee
Tattoo :Uhm,3 van die vage stipjes:P
Rook je :Ja ,en stop nog niet :(
Alcoholgebruik :Soms een wit wijntje
Favoriete stad :Zoveel
Favoriete tv-programma :Lama`s Jensen, House
Wat is je grootste droom :Droomman tegen komen:P
Aan wat ben je verslaafd :uhm,roken dus
Geloof je in liefde op het eerste gezicht :Nee
Wie mis je op dit moment :De zon
Leukste sport om naar te kijken :Kunstschaatsen
Wat zullen je laatste woorden zijn :Damn,is het nu al voorbij?
Hond of kat :Kat
Volle of halfvolle melk :Half
Kiss or Hug :Hug
Cremeren of begraven :Cremeren
Strand of zwembad :Strand
Ben je momenteel verliefd :Niet dat ik weet :P
Bier of wijn :Wijn
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond :Shit,what happend??
Over wat ging je laatste droom :Muren verven :D

Ingrid zei

Naam : Ingrid Duchateau
Geslacht :vrouw
Sterrenbeeld :ram
Hoe ken je mij :in het begin enkel via Facebook
Stad, dorp of platteland :Pärlström
Kleur ogen :donkerbruin
Kleur haar :gekleurd (donkerrood/ros)
Huisdieren :hussen (Vodka, Cheyenne, Valaskan, Vito, Zero, Zappa, Diaz, CC)
Lievelingskleur :blauw
Lievelingseten :frambozen
Wat eet je zeker niet :spruiten, gesmolten kaas, witloof
Trouwen of samenwonen :samenwonen
Lievelingsmuziek :te veel om op te noemen
Zon of sneeuw :zeer zeker sneeuw
Droomwagen :geen idee. Mijn Skoda Octavia komt wel dicht in de buurt.
Kinderen :neen, dank u!
Beste slaapplaats :overal
Relatie op dit moment :'it's complicated'
Kroeg of discotheek :geen van beide
De leukste personen die je kent :in de eerste plaats mijn honden
Piercing wat en waar :nee
Tattoo :nee
Rook je :nee
Alcoholgebruik :0,0
Favoriete stad :heb een hekel aan steden
Favoriete tv-programma :Britse detectives
Wat is je grootste droom :wat ik nu beleef
Aan wat ben je verslaafd :snoep, chocolade
Geloof je in liefde op het eerste gezicht :spijtig genoeg wel ja, maar kan ook bedrog zijn
Wie mis je op dit moment :liefde
Leukste sport om naar te kijken :mushing
Wat zullen je laatste woorden zijn :geen idee
Hond of kat :hond
Volle of halfvolle melk :halfvol
Kiss or Hug :kiss
Cremeren of begraven :cremeren
Strand of zwembad :zwembad
Ben je momenteel verliefd :'it's complicated'
Bier of wijn :geen van beide
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond : dat ik geen zin had om op te staan
Over wat ging je laatste droom : geen idee

Anoniem zei

Naam: Dana
Geslacht : vrouw
Sterrenbeeld : Vis
Hoe ken je mij : Door pap en mam =) sledehondensort =)
Stad, dorp of platteland : platteland
Kleur ogen : Bruin
Kleur haar : donkerblond
Huisdieren : 4 Hondjes (3 husky's Celtic, Cenna, Cur en een Border collie Lio.)
Lievelingskleur : Rood.
Lievelingseten : Spagettie of reefilee =) NomNom!!
Wat eet je zeker niet : Paprica of tomaten.
Trouwen of samenwonen : samenwonen denk ik.
Lievelingsmuziek : Rock, Metall, Pop vanales en nog wat =)
Zon of sneeuw : Sneeuw!! veel sneeuw!!
Droomwagen : Bussen. Pegeot boxer of zo =)
Kinderen : Geen =P
Beste slaapplaats : overal als het maar met een deken is =) kussen hoef ik niet perce =)
Relatie op dit moment : Niet.
Kroeg of discotheek : kroeg, is gezelliger.
De leukste personen die je kent : meerdere
Piercing wat en waar : in elke oor een gaatje, Buikpiercing, en 2 nog in mijn rechter oor. ( aan de bovenkant en aan dat kliene knobbeltje/leletje... weet ff de naam er niet van =$...
Tattoo : nee
Rook je : nee
Alcoholgebruik : nee (alleen op verjaardagen.)
Favoriete stad : gafsele en omgeving =)
Favoriete tv-programma : GZSZ en Dortor's Diary =D
Wat is je grootste droom : Verhuizen naar zweden en mijn studie in diergeneeskunde goed afronden =).
Aan wat ben je verslaafd : Trainen met de honden =P en fotograveren.
Geloof je in liefde op het eerste gezicht : nee
Wie mis je op dit moment : en schoolvriendin.
Leukste sport om naar te kijken : dansen.
Wat zullen je laatste woorden zijn : weet ik niet
Hond of kat : hond
Volle of halfvolle melk : Volle die smaakt beter =P
Kiss or Hug : knuffel (hou niet van kussjes geven =$)
Cremeren of begraven : cremeren, kan ik ook niet levend begraven worden!!
Strand of zwembad : strand is mooier meestal, maar in het zwembad kun je niet in een stroming terecht komen...
Ben je momenteel verliefd : uhmm een beetje.
Bier of wijn : weet niet... liever wijn denk ik.
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond : o god daar is pap die me weer eens wakker maakt =P (6.30... uur) =|
over wat ging je laatste droom : geen idee...

Stordalen Gardsbruk zei

Naam :Tine
Geslacht :vrouw
Sterrenbeeld :steenbok
Hoe ken je mij :blog en SB-blog
Stad, dorp of platteland :"platteland" in de bergen
Kleur ogen :grijsblauw
Kleur haar :grijswit, voorheen blond
Huisdieren :hond
Lievelingskleur :staalblauw
Lievelingseten :bijna alles!
Wat eet je zeker niet :andouillette (ingewanden)
Trouwen of samenwonen :getrouwd
Lievelingsmuziek :zeer divers
Zon of sneeuw :sneeuw met een mooi zonnetje
Droomwagen :eentje met een motor en vierwielaandrijving
Kinderen :geen
Beste slaapplaats :in onze hut in de bergen
Relatie op dit moment :getrouwd met Andrea
Kroeg of discotheek :geen van beide
De leukste personen die je kent :een heel stel, gelukkig!
Piercing wat en waar :nee
Tattoo :nee
Rook je :nee
Alcoholgebruik :lekker hoor, af en toe
Favoriete stad :Parijs
Favoriete tv-programma :heb ik niet
Wat is je grootste droom :hier oud worden met mijn meisje
Aan wat ben je verslaafd :muziek
Geloof je in liefde op het eerste gezicht :nee
Wie mis je op dit moment :mijn paps af en toe
Leukste sport om naar te kijken :schaatsen en biathlon
Wat zullen je laatste woorden zijn :pfff... ik denk dat ik nog een leven nodig heb
Hond of kat :hond
Volle of halfvolle melk :vol
Kiss or Hug :hug oftewel klem
Cremeren of begraven :begraven
Strand of zwembad :zwembad, maar niet fanatiek
Ben je momenteel verliefd :gelukkig wel!
Bier of wijn :wijn
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond :heeft het gesneeuwd?
Over wat ging je laatste droom : geen idee

Dag S10, lang geleden en ook een late reactie, maar toch gedaan.
Groeten vanuit Noorwegen,
Tine