zondag 2 januari 2011

Puppies????

Tja het lijkt er wel op. Zeker geen gepland nest, maar de natuur regelt het zelf wel (denk ik dan maar...)
Ik vond de laatste tijd dat onze Chrissy aardig dik begon te worden, maar ze zit dan ook samen in de kennel met haar dochter Flower en snoept altijd van haar eten mee. Met name het vocht, de soep, die drinkt ze graag op. Nu is ze dus al een tijdje wat dikker als normaal maar niet zo dat ik dacht hee dit is niet normaal.
Eergisteren was ze in mijn ogen heel erg dik ineens, maar ze had dan ook net gegeten en ruim soep gedronken. Dacht nog bij me zelf dit moet ik ff in de gaten houden. Gisteren was ze voor het eten al erg dik en de buik was al een beetje aan het "uitzakken". Ik zag meteen dat ze zwanger was... nou ja meteen, na 9 weken dus :-))))) Chrissy mee naar binnen na het voeren en Rob maar meteen de werpkist binnen gezet. 
Elsa, mijn vriendin, gebeld of die kranten kan mee nemen van Åseborg, daar waar ze werkt. (bejaardentehuis in Åsele) Die komt dan vanmiddag langs met de kranten voor de bevalling.

Gisteren lag Chrissy naast me op de bank en ik voelde zo over haar buik en ja hoor er zat van alles daar te bewegen... dat worden dus een aantal pups denk ik. Tot nu toe is het nog aardig rustig op bevallingsfront. Ze is wel onrustig en hijgt maar heeft nog geen weeën en het water is ook nog niet gebroken. Het zal wel in de loop van de avond, nacht gebeuren. Maar hou jullie wel op de hoogte hoor!

Ik ben aan het terug rekenen geweest en ze moet dan net loops zijn geweest in mijn vakantie in Nederland. 
En toen zat ze samen met Hugo in de kennel, toen ik terug kwam zag ik dat ze loops was en heb haar toen samen gezet met haar dochter Flower. Maar ja het blijkt dan dus toch te laat te zijn geweest..... 
We zullen wel zien hoeveel pups er in zitten :-)

Ik ga nog ff verder met wat werken zolang het nog relatief rustig is met haar,
Liefs S10

3 opmerkingen:

Christien zei

krijg helaas het witte stuk tussen de 1 en 2e foto niet eruit, heb geprobeerd via de html opmaak maar in de opmaak is het weg maar als ie geplaatst wordt dan is er weer een opening ertussen .... grrrrr

Gonny zei

Ja, ik ken dat, die ergernissen over die witte stukken. Kan ik ook grrrrrrrrrr van gaan doen :-). Ben benieuwd naar de puppies, ik hoop voor je van niet zoveel. Succes ermee.

Gonny zei

Hej Christien, is er al wat???