maandag 10 januari 2011

Pups 1 week oud

Wat gaat het snel he... nu al weer een week geleden dat de kleine woeffies geboren zijn. Nou nog niet helemaal, het was op de nm dat ze ter wereld kwamen, maar jullie begrijpen wat ik bedoel :-)

Ze doen het goed, de eerste pup, een reu is tevens de grootste.
Hij heet waarschijnlijk "Giant"
Hij was 480 gr bij de geboorte en weegt nu 975 gram.

De tweede pup, een teefje met witte streep over haar hoofd, heet waarschijnlijk "Grace" woog 480 gram en is nu 850 gram.

Nummer drie, ons kleine reutje weegde 460 gram bij geboorte en is nu 850 gram. Zijn naam ben ik nog aan te twijfelen, Goofy, Ghost of Grizzly :-)

En onze laatste pup, het grote teefje, was kleinst bij geboorte nl. 440 gram en is nu 925 gram. Haar naam weet ik ook nog niet... twijfel tussen Gwen, Gigi of Gipsy. Nou kom maar met jullie ideeën, of welke naam jullie favoriet is.

Mamma doet het ook goed, ze vloeit nog wel steeds, maar helder dus geen smurríe... Temperatuur is ook oke.

Hoop dat jullie genieten van wat foto's van onze "balletjes".
Wij hebben van die "code" woorden voor bepaalde dingen, gewoon grappig...
de hertjes heten bij ons "poesjes", de puppies zijn "balletjes".
Dan zegt Rob bijv. tegen Hjärtat, kom we gaan met de balletjes spelen ;-)))) Ze wordt dan helemaal vrolijk :-)

Ook zoiets met vrolijk, "Frolic" dan zegt ie
"is Xena vrolijk", maar we hebben geen Frolic...
We hebben Fokker, dan is Xena zeker Fokker!"
maf ik weet het maar tis gewoon iets wat voor ons grappig is, geloof niet dat dit anderen wat zegt, maar ik zit hier weer te lachen.
Stom stom maar oh zo leuk ;-)

Ha det så bra!

Liefs S10

2 opmerkingen:

Tineke zei

Hoi Stien
Wat zijn ze toch weer schattig, ik vind het laatste teefje heel erg lijken op flickan als pup met die witte streep op haar kop en die zwarte vlek in haar nek en daarom lijkt Girl me wel een leuke naar voor haar.
liefs Tineke

Gonny zei

Oh wat groeien ze hard. Nr. 3, geen Goofy hoor bah, nee Grizzly is stoer, ha, ha. Geef ze allemaal maar een knuf van mij. Liefs van Gon