zondag 31 mei 2009

Pinksterweekend

Hihihi tja het was me weer een weekend! Zoals gewoonlijk geen dag rust in huize Fox. Gisteren was het een schitterende dag, net zoals vandaag trouwens. De zon schijnt volop en het kwik geeft in de schaduw 31 !!!!! graden aan. Volgens mij is de meter kapot want dat kan volgens mij echt niet!. Gisteren heb ik de bijen volken nagekeken. Daar ben ik wel een hele tijd mee zoet. Maar net toen ik naar Gafsele reed waren Tindra, Dakota en mamma Chrissy er van tussen door gegaan. Ik er nog op de quad achter aan gereden maar ik zag taal nog teken meer van de drie boeven. Iedere keer "flikt" ze me dat weer, Tindra is nu volop bezig met de jacht en denkt ik moet oefenen..... Maar dan trekt ze de andere honden met zich mee.
Maar goed hun dus er van tussen en ik moest de bijenbakken doen.
Ik kwam tegen 17 uur daarvan thuis met Dakota bij me. Die was me komen opzoeken in Holmstrand bij de bijen. Ik had haar daar zolang in de kennel gestopt en Rob kwam haar halen met de auto. Daarna heeft Rob de honden thuis gedaan en ben ik nog alle boswegen in de buurt afgereden. Na een aantal uren kwam ik keikapot thuis. Meteen in mijn bed gedoken, maar zonder Tindra en Chrissy.
Gelukkig had ik melkpoeder thuis om de pups te voeren. Dat ging goed!
Vanmorgen de pups weer gedaan en stond net op het punt om de honden weer te gaan zoeken toen de telefoon ging. Er was iemand in Holmstrand die mijn 2 doggies had gevonden. Ik meteen in de auto en er heen gereden. Tindra mankt goed, heeft last van haar poten en spierpijn. Chrissy was alleen hongerig, die heeft zich in de bak bij de pups gelegd en ligt er nog steeds.

Nou ik ga ff de tuin in de uien planten.
Fijne zondag nog!

Liefs S10

Geen opmerkingen: