donderdag 21 mei 2009

Ruim 2 weken al weer.....

Wat gaat de tijd snel he....
Ik keek op de kalender en zag dat de pups al weer ruim 2 weken zijn. Ze wegen 1300 - 1500 gram nu. Echte hele hondjes zijn het nu al. Ze beginnen nu rond te waggelen en te kruipen. Af en toe hoor je zelfs een blafje tussen het gegrom en gespeel door.
Erg leuk allemaal. Nu begint het alleen met het werk voor ons, in het begin doet moeders eigenlijk alles, maar nu beginnen ze rond te lopen en moeten ze "entertaint" worden. Ik zal kijken dat ik komende week nog wat nieuwe foto's zal maken van de pups. Hier komen wat "oudere" foto's van ze. We hebben nu ook de namen min of meer duidelijk.... was een gevecht deze keer. Ze zouden met een "F" beginnen. Nou voorlopig zijn we hier maar op uit gekomen
eerste pup, teefje heet Flickan
tweede pup, reutje heet Flash
derde pup, grote lichte teef heet Flower
vierde pup, teef, koetje, heet Freya
vijfde pup, reu, grote reu, heet Figo
en dan de laatste pup, teef heet Fanta
Het kan nog maar zo veranderen hoor, maar hier zijn we nu mee van start gegaan.
Ik wilde nog een teef "fairytail" noemen, naar het mooie liedje van Noorwegen, maar ik vond het wat lang als naam....

Liefs S10

Geen opmerkingen: