vrijdag 1 mei 2009

ONVOORSTELBAAR!

Ja dat is het echt. Ik moest het met caps schrijven om mijn woede en verbijstering uit te kunnen drukken.... Koninginnedag zal nooit meer hetzelfde zijn, omdat een mafkees, een gestoorde zak zoiets doet. Zoveel verdriet, ongeloof, vertwijfeling, teleurstelling maar ook angst. Hoe het verder zal gaan nu?
Vreselijk voor de families, de nabestaanden van de slachtoffers. Termen als lappenpoppen in de lucht zien vliegen daar krijg ik helemaal te veel van. Om en om zie ik met ongeloof de beelden op de tv en heb het gevoel dat ik het nog niet bevat, dat het nog steeds onwerkelijk is. Het gevoel van dit kan toch niet....
En dan zitten wij nog ruim 2000 km verderop, laat staan hoe het gevoel, de verbijstering en de emoties in Nederland zijn.
Hoorde vanmorgen dat de dader net voor 3 uur vannacht is gestorven. Totaal dan tot nu toe 6 doden en nog aantal zwaar gewonden. Nederland is verbijsterd en geschokt.
Hopelijk dat we in de toekomst toch nog koninginnedag mogen vieren op een mooie, vredige manier.

Stuur jullie allen hiervandaan veel liefs en wens jullie sterkte,

Liefs S10

Geen opmerkingen: