vrijdag 22 mei 2009

Huizenruil ?

Tja er gebeurd hier het een en ander....
Als ik nu kort samenvat is er het volgende gebeurd.
Allereerst heeft Tineke afgelopen week het huis van Peter en Gonny gekocht. Dat huis ligt in Gafsele en Tineke wil zo snel mogelijk eigenlijk hier heen komen. In ieder geval zo gauw ze hun huis in Nederland hebben verkocht. Samen met haar partner Wouter en hun hond Millie.
Peter en Gonny hebben een ander huis in Hoting gekocht en hun huis hier in Gafsele dus verkocht. Hoting, dat ligt zo'n 120 m verderop. Meer richting Noorwegen, ongeveer 20 km ten zuiden van Dorotea. Ik vind het jammer dat hun zo "ver" weg gaan. Maar we zullen elkaar zeker nog blijven zien, zij het niet meer zo regelmatig als nu, als hun hier zijn. Hun kopen dat huis ergens in augustus en verkopen hun huis hier in Gafsele zo rond begin september.
Helaas gaan onze vrienden Marco en Linda met hun zoonte Tarik weer terug naar Nederland. Ze hebben jammer genoeg geen werk hier gevonden en hebben besloten, met pijn in hun hart, dat ze terug gaan naar Nederland. Hun vertrekken woensdag, dan komt de verhuiswagen naar hun toe. Hun willen graag hun huis hier in Zweden verkopen. Het is een erg mooi huis, met een schitterende ligging. Zo wil je een mooi stekje hier in Zweden hebben, stuur me dan een berichtje :-)Dit is hun huis. Echt een mooi stekkie!
Ik zal ze missen.... maar het is hun leven. Ik wil hun namens Rob en mij heel veel geluk toe wensen. Dat geldt natuurlijk voor hun allemaal, voor Tineke en Wouter, voor Peter en Gonny en last but not least, voor Marco, Linda en Tarik.
Laat het jullie goed gaan!

Liefs S10


foto 1 en 2 gemaakt door Gonny
foto 3 is gemaakt door Linda

1 opmerking:

Gonny zei

He Christien, niet zo zwartkijken hoor! Ik blijf net zo doen als anders en kom heus wel naar je toe!
Het is echt maar een uurtje rijden, ik ben in Nederland niet anders gewend als ik naar mijn familie en vrienden in de Randstad ga.
Veel liefs van Gon