maandag 1 juni 2009

Eindelijk zomer?

Het leek er wel op maar ik geloof het nog niet.
Van het weekend temperaturen van rond en nabij de 30 gehad! Dat dan eind mei, onvoorstelbaar hoor. Maar keek net op de weerbericht voorspelling (10 daagse) en daar zakt het kwik al weer tot onder de 5 graden! Nu is het nog rond de 15 graden, met wat bewolking aan de hemel. Dus zomer, nee denk het nog niet. Maar het zit er wel aan te komen. Het waait hier nu wel flink, das minder voor de bijen. Dan kunnen ze niet zo vliegen als ze willen, hebben last van de wind. Je kunt je wel voorstellen dat als je zo klein bent dat het dan heel wat energie kost om tegen de wind in te vliegen.... Ik plaats hier wat foto's van de zaterdag toen ik in de bakken heb gewerkt, stralend weer was het toen! Ik had de foto's gemaat voor ik in de bakken begon te werken, omdat ik dan de kleren aan heb, en dan kan ik geen foto's meer maken. (ivm de kap, sluier die ik dan op heb)Je ziet op sommige foto's zelfs de pollen die de bijen met zich mee dragen. (klik op de foto)
Fijne zomer toegewenst!
Liefs S10

Geen opmerkingen: