woensdag 27 mei 2009

100e bericht al weer

Het gaat automatisch bijna, zo regelmatig een inleg op de blog hier. Het begon in het begin als een soort van dagboek met bijzondere dingen er in vermeld. Nu dan een regelmatig "levensteken" van ons naar jullie verweg. Ook een mooie manier om dmv foto's en tekst toch wat van ons leven hier mee te kunnen krijgen.
Bij tijden en wijlen af en toe rustig maar dan weer veel te vertellen....
Voor mij is het ook leuk om zo af en toe wat terug te lezen op wat ik jullie nu weer eens wijs gemaakt heb :-)
Zeker nu met de bouw van het nieuwe huis en het afbreken van het oude, zal het een leuk naslagwerk worden voor ons zelf.
Al met al heb ik nu mijn 100e bericht al weer hier neergepend. Het ging als een trein! Erg leuk vind ik het nog steeds als mensen reageren op de blog of wat krabbelen in het gastenboek.
Wens jullie alles goeds en tot mijn volgende bericht weer (de 101e dan;-) )

Liefs S10

2 opmerkingen:

Gonny zei

Ja, Christien, op naar de 200, er genieten veel mensen van! Zelf vind ik het ook leuk op m'n blog te schrijven voor anderen, maar inderdaad is het ook een leuk dagboek voor jezelf. Heel veel succes met de bouw van jullie nieuwe huis en ook met de op handen zijnde operatie!!!
Liefs Gon

Anita Pictures It! zei

Je moet er toch niet aan denken geen email en internet te hebben, dan wordt het moeilijk kontakt houden. Dan moet ik altijd denken aan mijn vader, wiens vader in het buitenland woonde en met wie ze EEN keer per jaar kontakt hadden via Radio Scheveningen ... drama lijkt me dat.

Kus, Anita