zondag 24 mei 2009

3 weken

ff tellen....zijn ze er nog allemaal?

Wat zijn ze toch vertederend he?
Zelfs Dakota heeft erg veel interesse in de pups. Ze poets ze af en toe zelfs!
Chrissy laat alles, nou ja bijna alles, toe. Ze laat ze nu mee en mee wat meer alleen. Dan krijsen de pups dat het een lieve lust is. Ze beginnen nu wat rond te wandelen, waggelen in de werpkist. Af en toe blaffen en grommen ze naar elkaar. Echt schetig om dat zo te zien. De pups groeien als kool en Chrissy valt af... Ze krijgt nu 3 x per dag eten. Maar nog verliest ze gewicht. Meer kan ik haar op dit moment niet geven omdat ze anders diarree krijgt. Ik ben daarom begonnen om de pups bij te voeren.
Hieronder staan daar wat foto's van. Kunnen jullie mee genieten.
foto van enkele dagen geleden.

foto van vandaag

wat een poeppie he? (Freya)

dat smaakt naar meer (Flash)

poehe ik zit vol... (Face/Figo)

lag daar nog wat? (Flash)

vanmorgen tijdens het bijvoeren

onder de melk....

bijna alles op....

in mamma's armen (Flower)

Flower nog eens

De pups groeien ook als kool. Ze wegen nu tussen de 1435 en de 1640 gram.
Je ziet ze nu ook echt van dag tot dag veranderen. Echt meer hondjes worden, meer gedrag te vertonen. Ze beginnen te spelen met elkaar, al waggelend dan, en af en toe wordt er op elkaars poten gelabberd of geknabbeld. Kortom "fullt ös" hier.
Ik ga nog ff naar buiten toe, tis zonnig nu hier, maar waait een koude wind. Kijken of ik de bijenbakken ff kan nakijken vandaag.

Fijne zondag nog!
Liefs S10