zaterdag 13 december 2008

zoooo mooi!


Tja ik lijk wel iedere keer in herhaling te vallen, maar ik geloof dat ik zelden of nooit een zo'n mooie winter heb meegemaakt (tot nu toe dan he).
De bomen hangen vol met sneeuw, vaak zo zwaar zijn de takken dat ze zelfs afbreken...
Nu hant een tak over de stroomleiding hier naast ons huis, die is gewoon afgebroken onder het gewicht van al de sneeuw die er op lag. Erligt denk ik minstens 50 cm sneeuw en op sommige plekken wel 70 cm !!!! Ik zak somstotbijna aan mijn lies weg in de sneeuw.

Heb ik nog geen foto van gemaakt maar dat probeer ik morgen wel ff te doen.
Vandaag heeft Rob 1 team getraind en vond zo 1,2,3 mijn fotocamera niet, jammer hoor, het was echt een plaatje. Wel zwaar voor de hondjes maar enorm mooi.

Hier dan nog wat foto's van eerdere reportage.


Nou ik ga weer door, ff op de bank hangen, maandag heb ik onderzoek van de darmen, en moet daarvoor 2 dagen nuchter blijven (alleen vloeibaar en allerlei laxeer middelen) gadsie.... nou ben blij als het voorbij is maandag.
Hou jullie op de hoogte!

Liefs S10

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooie beelden weer zoals gewoonlijk natuurlijk, maar wat een sneeuw bij jullie zeg, hoort er ook bij daar natuurlijk.

Groetjes Carla