woensdag 24 december 2008

En God Jul och ett Gott Nytt År!

onze kerstkaart van dit jaar!

Tja wat zou dat nu weer betekenen he?
Maar zo wensen ze hier in Zweden iemand een goed, gelukkig Kerstfeest en een heel goed nieuw jaar!. Dus dat doen we bij deze ook aan jullie allemaal, blogg lezers :-)
Als ik zo terug kijk op 2008 was het geen hoogte punt voor mij, ons, in onze kleine familie. Al met al is het geen top jaar geweest maar eerder een jaar dat men snel naar de geschiedenis wil plaatsen. Maar nu komt dan 2009, het nieuwe jaar staat al wer voor de deur. Met al zijn mogelijkheden, de nieuwe ongeschreven bladen. Een jaar met veel geluk, gezondheid en mooie dierbare momenten.

2008 was het jaar dat ik mijn baarmoeder liet verwijderen, het jaar waarin ik aan het rommelen ben met allerlei onderzoeken voor wat betreft mijn darmen. Een jaar met veel problemen aan mijn rug. En waar ik nu aan het werken ben zodat ik zowel psychisch alsook lichamelijk weer meer in balans kom. Een jaar waar ik al mijn verloren kilo's weer ben bijgekomen. Een jaar waar we Marco hebben verloren, mijn oud collega en verre vriendin Kathy is gestorven. En dan nu recenteijk onze Beauty, onze mainleader is plotseling gestorven. Er zullen nog wel meer sores dingen geweest zijn maar daar kom ik zo 1,2,3 niet op. Een paar goede vrienden en familie zijn aan het vechten tegen verschillende ziektes. Maar het is niet alleen kommer en kwel geweest, alhoewel... Het is ook een jaar waarin ik weer nader tot Rob ben gekomen, dat onze band, die we al zo veel jaren hebben voor mijn gevoel hechter is geworden. Nu zijn pap en mam hier en daar ben ik ook erg blij om. Dus we sluiten het jaar toch met een positief gevoel af.

Wil jullie allemaal een heel goed jaar toewensen, met echt een goede gezondheid, want die is onbetaalbaar. En hoop dat we elkaar in de toekomst weer mogen zien.
Speciaal vrienden die we een tijdje niet meer hebben gezien... tis ook niet zo gemakkelijk om zo maar ff op en neer te komen naar Nederland of hierheen. Maar hoop echt uit de "bottem of my heart" dat het goed gaat met jullie. Ook voor onszelf natuurlijk een goede gezondheid, en geluk. Das wel zo fijn he...
Ik word altijd beetje melancholiek zo rond de feestdagen, overzie het afgelopen jaar en maak plannen voor wat er komen gaat..... zo willen we komend jaar ons huisje gaan verbouwen en nog eens naar Nederland toe komen (van de zomer wordt dat)
Meer plannen staan eigenlijk niet op stapel. We zien het wel he...

Nou ik ga weer ff verder, heb nog niet ontbeten, dus dan gaan we nu doen met zijn allen hier. Heb gisteren nog zelf kerststollen gebakken. 7 stuks in totaal, waarvan ik dan dus een aantal kado geef en de rest eten we lekker zelf op.

Vergeet niet iemand wat te schenken, al is het maar een glimlach.
Denk aan iemand waar je normaal niet aan denkt, al is het maar een ogenblik.
Stuur een positieve gedachte naar een vriend.
Omarm je leven, geniet ervan.
Kortom doe wat speciaals deze kerst.
Wens jullie allen een mooi gezegend kerstfeest toe!

Veel liefs, S10

Geen opmerkingen: