zondag 28 december 2008

Pap 74 jaar jong!

Gisteren was zoals ik al eerder geloof ik eens vertelde, onze derde kerstdag... nl pap zijn verjaardag. Hij is 74 jaar jong geworden! We hadden gisteren onze eerste gasten met ons bedrijfje, 2 mensen die een tourtje met de honden kwamen maken. Dus echt veel tijd voor hem hadden we niet overdag. Daarom zijn we savonds met hun gaan uit eten bij de Corner House in Junsele. Het was er enorm rustig.... we waren de enige gasten daar. En ik had nog extra gereserveerd voor een tafeltje voor 4 personen :-) Wel jammer want ze hadden ook nog "underhållning" daar die om 21 uur begonnen te spelen. 2 mannen met gitaar en beetje breed repertoir. Die speelden uiteindelijk voor een lege zaal toen we weg gingen... Jammer toch he voor de mensen die spelen maar ook voor hun die het organiseren, dat er niemand komt in principe. Net zoals toen die keer toen ik met Stig en Anita naar een konsert gingen waar ruim 10 man speelden en we met dikke 20 personen in het publiek zaten... Maar zo gaat het hier af en toe he.
Je moet altijd maar afwachten hoeveel mensen er komen op een aktiviteit, misschien wel niemand, en misschien wel volle bak. Zoals toen het konsert in de kerk, daar was het volle bak.... er konden nog wel wat mensen in de kerk maar echt veel niet meer hoor. Ik snap niet waar dat altijd aan ligt hoor, maar zal wel te maken hebben met dat het net de kerstdagen zijn geweest en mensen tegen heug en meug hebben lopen te eten die dagen.. ik heb geen idee.
Ik ga weer afronden, zal me nog wel hier melden voor het jaar ten einde is. We gaan effe de hondjes wateren en dan straks met 1 team een rondje draaien hier. Fijne zondag allemaal!
Liefs S10
oh ik voeg nog wat foto's bij van gisteren, en zal er volgende keer of zo wat meer over vertellen ok.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hej,
nice pics!
Thank you for the ride, we had an exciting time with you and all those lovely hairy friends!
Gott Nytt År!