woensdag 3 december 2008

Julmarknad

Hier komen dan een paar foto's (het waren er helaas niet zo veel) van de kerstmarkt in Åsele. Die was afgelopen weekend, zondag. Het was erg leuk en gezellig alleen slechte verkoop. Ik denk dat het kwam omdat het zo donker was, wel erg gezellig, maar mensen konden niet zien wat je te koop had, liepen dus gezellig langs de kraampjes maar kochten weinig. Volgende keer maar beter denken we dan maar.
Foto's zijn niet zo geweldig maar toch een idee van "mijn" kraampje. Ik had eveneens wat spulletjes van Marion bij me om voor haar te verkopen. Daar slechts 1 decoratie van verkocht :-( Nou honing ook niet zo veel hoor, paar potjes slechts. Maar wel veel lotjes voor de sledehonden klubb voor een loterij. Dat liep wel.
Carolina staat links op de foto, zij was diegene die van de zomer onze hondjes had verzorgd toen we ineens naar Nederland moesten rijden. Daarnaast staat Erik en dan daarnaast Berith, dat zijn goede vrienden van ons uit Gafsele.
Een gedeelte van de sledehonden loterij met wat prijzen.
Hier staan mijn honingpotjes, present/geschenk verpakkingen en gewone honing potjes. En de spulletjes van Marion op de voorgrond op de tafel.

Het was er echt "musigt" gezellig warm, op de markt daar mede door de sneeuwvlokjes en al die marshallen en lantaartjes.

Zo nu hebben jullie er toch wat van gezien, al is het maar wat magertjes zo met de foto's. Volgende keer beter dan maar he!

Liefs S10

Geen opmerkingen: