zaterdag 20 december 2008

Rust zacht lieve Beauty!

Het is zo onwerkelijk, ik kan het nog steeds niet geloven, maar onze Beauty, onze beste leidhond is er niet meer.... Gewoon ingeslapen zoals ik het kan zien. Niets te zien aan haar van buitenaf, helemaal opegkruld alsof ze nog lekker ligt te slapen. Ik heb haar aangestoten, geroepen, maar ze wordt niet wakker....ze is echt dood....vreselijk, ik geloof het nog steeds niet. Waarom toch? Je was nog zo jong, net 6 jaar geworden, en volop in de training, volop aktief in je leven. Je was een hele markante, stabiele maar ook echte leidhond zowel in het team met het lopen alsook in de roedel. Je dwingde respect af, je was een natuurlijke leidster. Een kanjer van een hond, een goede harde werker die nooit opgaf. Je liep zo graag voorop gaf de leiding aan het span. We zullen je missen, als ónze lieve Beauty, mijn meisje, mijn lieverd. Beauty was samen met Bibi en Blizzard in het nest wat ik hier in Zweden had gekregen in november toen ik net hier in Hälla was komen wonen. Ze was een hele bijzondere hond, niet een gewone sledehond, maar intelligent ook. Ze kon je zo indringend aankijken met haar mooie bruine ogen. Beauty we zullen je missen meiske, het zal niet meer hetzelfde zijn in de kennel nu zonder jouw. Rust zacht lieve meid, bedankt lieve Beauty, voor alles.
Vlieg naar je regenboogbrug toe en waak over ons, ga lekker samen met Donna naar ons kijken als we weer op de trails zijn.

Lieve Beauty rust zacht


1 opmerking:

Gonny zei

Hej Christien,
Dat kon er nog wel weer even bij. Zit hier te janken achter de computer, heb ik nou eenmaal altijd met dieren. Vaak nog meer dan met mensen. Raar en sorry, maar dat heb ik nou eenmaal. Ik wil je/jullie heel veel sterkte wensen. Je hebt het ook helemaal niet aan zien komen joh. Pas 6!!!
Afschuwelijk! Verd.........!
Een dikke knuf van mij en weet dat ik aan jullie denk!!!
Gon