woensdag 10 december 2008

Winterlandschap!

Hier een klein berichtje met wat foto's over hoe het er nu hier uit ziet. Het is echt winter nu hier, met temperaturen nu op het moment dat ik schrijf -24,6 Het is dus echt winter geworden nu. Er ligt best wat sneeuw nu, tussen 30 en 50 cm. Met dan just nu een blauwe lucht en zonnetje dat probeert boven de bomen uit te komen.
Ik reed gisteren naar Åsele voor een afspraak met de masseur, en toen heb ik onderweg wat plaatjes geschoten. Gewoon lukraak geknipt, veel foto's gemaakt en er waren er best nog wel wat "goed" gelukt. Hier dan ff wat foto's ervan.
Ik zal dadelijk terwijl ik nog een stukje ga wandelen nog wat plaatjes hier rond om he thuis schieten. Ik geloof dat jullie ze nu onderhand wel moe zijn al die foto's he... Naar ik geniet er nog steeds van, elke dag opnieuw. Van de hertjes, de vogeltjes die hier snoepen, maar ook de schitterende uitzichten en de sneeuw. Vooral nu nu de sneeuw zo heerlijk vastgeplakt zit aan de bomen, dat is een mooi gezicht hoor!
Ik ga weer er van door, liefs S10



1 opmerking:

Anoniem zei

Erg mooie sfeerbeelden weer S10, -24 graden vind ik wel een beetje te koud, maar daar kun je je op kleden en het is anders koud dan hier.
Groetjes, Carla