zondag 30 november 2008

Soul 'n Stuff

Tja ik hoor jullie al denken wat is dit nu weer????
Maar het is een band, een 12 mans/vrouws formatie die covers spelen van veelal 50 en 60er jaren. Veel blues en jazz achtige maar ook latere nummers met meer funk in.
Ik had nog nooit van hun gehoord, maar gelukkig was ik samen met Stig en Anita naar het concert gegaan. Ik had de annonce gelezen in het Asele Nytt, een weekblad dat hier huis aan huis bezorgd wordt. Ik zeg wel eens gekscherend, het hoogte punt van de week is dat! Ik had wel zin om te gaan, maar Rob wilde niet mee. Ik had Stig en Anita toen vrijdag gezien op de "bröllopskaffe" van Noomi en Andreas (helaas geen foto's genomen) en toen besloten we dat we er met zijn drieën heen zouden gaan.
Nou was erg blij dat we het gedaan hadden. Het was een keigoed concert!Alleen zo vreselijk voor de mensen dat hun waren met 12 man daar en er was 25 man publiek! Zoooo jammer joh. Maar ik sprak na het concert met een van de muzikanten en zei dat ik het geweldig vond, maar wel jammer dat er zo weinig publiek was. Toen zei hij dat het niet het aantal was wat het bepaalde of hun het een goed concert vond, maar de enthousiasme van de luisteraars. Nou dat was prima! Ik heb niet veel foto's genomen en ze zijn ook niet echt goed geworden maar hier dan toch een foto van de band.
Ik ga snel weer door, Rob wil nog gaan trainen vandaag (het sneeuwt flink hier nu)en vandaag is de kerstmarkt. Die begint om 15 uur tot 18 uur. Maar ervoor is de röda korsets advents markt (rode kruis advents markt) die begint om 12 uur tot 15 uur.
Tevens is het skyltsöndag... maar volgens mij heb ik jullie dit allemaal al verteld ;-)Dan worden de etalages "geopend" getoond aan het publiek. En is het gezellig druk in Åsele. Bijna iedereen die kan en wil is er dan te vinden. Winkels hebben dan glogg voor deklanten, lotterijen (zijn ze hier gek op!) pepperkakor enz enz. Ik wiltegen 13 uur gaan vertrekken naar Åsele dan ga ik nog snel ff de rode kruis bazaar bezoeken en dan mijn stand opbouwen. Ik heb dan mijn honing en present verpakkingen van honing te verkopen alsook lotterij van de skedehonden klubb.
Moet nog ff eea bij elkaar gaan pakken en zorgen dat ik niets vergeet.
Ik zal hier wel wat foto's maken en die dan naderhand nog plaatsen.

Rest mij nu alleen nog om jullie een fijne 1e adventszondag toe te wensen.
Trevlig söndag!

Liefs S10

hier nog ff snel een foto met, en een zonder belichting van een van mijn Amaryllis.


Geen opmerkingen: