donderdag 13 november 2008

2500 hits!





















Wat leuk! 2500 hits.... Ik vind het erg leuk dat jullie mijn blogg zo lezen. Had er eigenlijk niet zo veel erg in totdat ik net keek en zag 2508 op de counter. Ik heb zo af en toe het idee dat mensen "het" niet lezen maar dat is dus niet zo. Komt denk ik omdat er zo weinig gereageerd wordt.

Ik begreep van een vriendin dat het nogal moeilijk is om een reactie achter te laten. Ik weet niet hoe het precies werkt omdat ik natuurlijk al een account hier heb kan ik ook zo bij anderen reageren. Maar heb je dat niet dan schijnt het nogal moeilijk te zijn. Krijg de laatste tijd ook van zweedse vrienden de vraag om in het zweeds te gaan schrijven... nou ja dat gaat me beetje erg ver, om 2 bloggen te gaan bijhouden. Heb nu vaak genoeg al geen tijd om te schrijven. Maar misschien dat ik zo af en toe wat meer zweeds er in krabbel (is voor hun eigenlijk ook niet echt de moeite waard :-) ) Maar de foto's die zien ze wel!

Oh ik zag trouwens dat Linda's mam had gereageerd in het gastenboek. Leuk hoor, en welkom hier! Ook alle anderen die niet schrijven ;-)
Maar tis maar dat jullie het weten, ik vind het erg leuk als jullie zo af en toe ook een krabbeltje achterlaten! Dan heb ik niet het gevoel dat ik tegen de muren aan loop te kleppen of voor Jan met die korte naam hihihi.


Hee ff wat anders, tis wit hier! Je ziet niet zo veel maar het is wit nu.
Ook glad op de weg, maar dat is wel vaker zo het geval als de winter zijn íntrede doet.

En dan last but not least, hier dan een foto van mijn nieuwe vogelhuisje. Ik vond hem zo leuk dat ik hem maar heb meegenomen. Nu moet ie alleen nog op een paal komen te staan, maar weet niet of dat dat nog gaat lukken. Hij staat nu op de houtstapel die voren aan he thuis ligt, bij het keukenraam. Wel zo leuk, want als pap en mam met de kerst gaan komen kunnen hun de vogels van heel dichtbij bekijken. Er is altijd aktiviteit daar bij de vogel voerplaatsen net als bij de hertjes dan. Nou can't wait om weer foto's van het beetsenspul te maken als ze hier zijn. Moet alleen oppassen dat pap niet een hertje van zijn sokken afschiet... hahaha maar dat zal wel mee vallen hoor.


Nou ga weer door, moet nog ff op en neer naar Åsele toe.
Fijne dag allemaal, liefs S10

Geen opmerkingen: