zondag 16 november 2008

Vilken söndag!

Wat een zondag! Het weer is SUPER! Vannacht is er paar cm sneeuw gevallen en nu is het een mooie nee beter gezegd schitterende dag. De zon schijnt aan een strak blauw firmanent. Een enkel ietsiepietsie klein wit wolkje ergens verspreid langs de einder. De temperatuur is heerlijk, -12 graden vannacht en nu een -9 graden.

Ik heb zojuist wat foto's gemaakt van binnen naar buiten toe, omdat ik nog een natte kop heb met haar. Zojuist namelijk onder de douche geweest en het duurt een tijdje eer die lange bos met haar droog is. Dus dan maar zo ff.
Hier komen weer wat foto's.

Het lijkt erop dat de rivier zich ook in een keer gelegd heeft. (dat hij dicht gevroren is) Er ligt nu nl. een laagje sneeuw erop. Mooi hoor!
Verder nog foto's van mijn boerenkool, die had ik gespaard op het land. het was al neit veel, dus dacht misschien dat het nog wat groeit, wat denk je???? Zijn de herten vannacht aan het smikkelen geweest van mijn boerenkool. Gisterenavond ook al! Nu is er dus nagenoeg niets meer over. Nou ja hoop dat het gesmaakt heeft :-)

Hier dan mijn vogelhuisje met wat vogels



Fijne zondag!

Liefs S10

Geen opmerkingen: