dinsdag 29 juli 2008

webcam Åsele

Hallo allemaal!

hier weer eens krabbeltje van mij.
Heb gisterenavond ene gesprek gehad met een potentiele sponsor voor onze sledehondenklub, de GSHK. Het was een goed gesprek en binnen een paar dagen horen we meer er van. Ik had een lijst gemaakt met 3 verschillende voorstellen die ik daar gepresenteerd heb aan hem. Met dan ook 3 verschillende prijskaartjes eraan.
Ik vond dat het voor mijngevoel een goed en konstruktief gesprek was, dus ben benieuwd wat hij laat weten na een paar dagen!

Verder was ik vergeten hier te melden dat Åsele nu ook een eigen webcam heeft!!!! En wel 3 stuks in Åsele. Ze staan op de volgende plekken, boven op de överste torget, vanaf het kommunkontoret over de torget. (torget is het pleintje, en dit dus bovenste pleintje, daar bij het gemeentehuis en de konditorie)
De andere camera zit op de gevel tegenover de Swedbank richting de bloemist Anders. En de derde zit bij de Konsum, daar over de parkeer plaatsen richting het beneden pleintje (nedre torget)
Hier komt de link waar jullie ze kunnen volgen.
http://www.aselemarknad.se/start.php?action=webcam
Als je op het beeld je muis zet, dan komen de 3 verschillende camera's op in het benedenveld. Dan kun je daar een camera kiezen die je wilt. Werkt goed hoor, leuk om te zien, met name in de winter voor de mensen in Nederland om te zien hoe het weer hier is... :-)

Nou ga nog effe wat doen voor de sledehondenklub ;-) en vanmiddag afspraak bij de fysiotherapeut. Hoop dat het goed gaat.

Fijne dag allemaal,
Liefs S10

ps Mieke had je inleg in het gasten boek gelezen, hier bij mij en ook bij de Åsele marknad! Leuk hoor! Jammer dat we jullie nu van de zomer niet zien, maar dat maken we van de winter wel weer goed he :-)

2 opmerkingen:

Anita Pictures It! zei

ik kan de webcam helaas niet geopend krijgen, zal het morgen op het werk ook eens proberen.
Danica heeft kieswortelontsteking, gaat lekker ... op RC doet ze het goed, veel minder poep en krabben begint ook af te nemen, dus gaat weer beter.
Doei van ons allemaal!

Christien zei

Hee hallo Anita!
Leuk je weer eens te lezen hier!
Goed dat het beter gaat met Danica, alleen shit van de kieswortelontsteking..hoe komtze daar nu weer aan? Hoop dat je de allergie nu wat onder kontrole hebt, lijkt er dus wel op he!
Groeten van ons in Hälla