zaterdag 26 juli 2008

rustig aan doen !

Aller eerst de hartelijke zomer groeten uit Hälla.... wat een mooie ijsbloemen he? Ze heetten hier Doroteablommor :-)




Rustig aan doen! Tja dat was het wat de doktor zei....
Heb weer nieuwe zwaardere medicijnen gekregen die ik dan niet mag kombineren met bepaalde medicijnen. Kortom een hele puzzel, maar mag wel zeggen dat de medicijnen hun werk doen, het wordt wat minder.
Ik heb vandaag geruild met mijn kollega, de avonden zijn minder belastend als de dagturen. Dus vandaag, vanavond dan werken en dan zondag ook de avond. Dat red ik nog wel.
De arts zei dat ik me maar ziek moest melden, maar ja dat doe ik niet. Ik heb maandag vrij, dan begint de vakantie! Dan heb ik tijd om me te herstellen....
Als het anders echt niet gaat dan moet ik me ziek melden... maar als het niet hoeft dan ga ik gewoon door.

Ik ben nu bezig met de bijenramen draad in te rijgen, zodat ik die nieuwe waxkoeken erop kan zetten, want ik heb er geen meer, dus moet dat ff doen.
Als ik nu al genoeg ramen ingerijgd krijg, dan kan ik ze morgen waxen.
En dan morgen of maandag nieuwe bak op de bijenvolken zetten, zodat ze nog wat honing binnen kunnen halen.




Ga nu weer door moet zo naar mijn werk toe!
Misschien tot morgen of zo,

liefs S10


ps mijn kamera is kapot nu, mijn beeldscherm althans, dus wordt wat moeilijker met foto's maken nu, maar gaat wel maar dan wat meer behelpen.
Hier toch wat foto's.

Mijn aardbeien planten dit jaar, dat wordt een flinke oogst!




Oh heb nog wat fotos ook van de bloemen (schitterend echt waar dit jaar!)
en van het plukken van de hjortron deze week, met Tindra en Monica, een Zwitserse vriendin die hier in Gafsele een vakantiehuis hebben.






Mijn mooie bloemen dit jaar !
Ik kan er elke dag van genieten van die mooie bloemenpracht!







Zo nu ga ik er echt vandoor!
Liefs S10

2 opmerkingen:

Anita Pictures It! zei

wat naar van al die pijn zeg .... moet je niet beter naar de fysio of zo.
Het is het stikheet, echt niet te harden.
Danica heeft een kieswortelontsteking. Maar voer gaat beter met RC. Zit nu te denken met alle honden maar over te stappen. Of Bozita, maar ik weet het nog niet.

Christien zei

Ik ben naar de fysio geweest , die heeft accupunctuur toegepast.
hier is het nu ook warm, maar koelt snachts gelukkig al weer wat af. Fijn dat het beter gaat met Danica. Is de kies onder behandeling van ab?
Waarom zou je overstappen naar Bozita als ze het goed doet op RC????
Zet dan de andere honden ook op RC.
Groeten S10