donderdag 24 juli 2008

De laatste loodjes....


Een mooie avond hier aan de stafseleån!

Nu nog 3 dagen dan heb ik vakantie....
Heerlijk hoor, maar hoop dat ik het nog zo lang red. Mijn rug speelt nl enorm op nu. Heb vandaag gebeld met het ziekenhuis in Åsele en heb een afspraak met de arts morgen om 13 uur. Maar effe laten kijken naar mijn rug. Hij zit helemaal vast, mijn onderrug dan, het schiet er gewoon in, de pijn. echt met scheuten zo af en toe, met uitstralingen naar mijn been (rechter, tis ook met name de rechterkant die erg opspeelt) Maar doordat mijn rug zo verkrampt is, krijg ik nu ook last van mijn schouders en mijn nek... jakkes, dat gaat echt niet goed. Heb echt geen zin om maandag plat te liggen hoor, net nu ik vakantie krijg. We hebben een helehoop hier te doen dus dat lukt niet. Ik voelde het met name zondag toen ik bessen was aan het plukken dat het helemaal fout zat. Dus door mijn benen gegaan om te plukken, dat ging beter. Maar daarna maar niet meer gegaan want dat schoot niet op he.

We wilden eigenlijk op en neer rijden naar Nl. maar dat zit er niet in deze zomer. We wachten nog steeds totdat ons huis verkocht is, dat we dan naar Nl en België gaan om van alles te regelen en de akte te passeren. Maar daar we nog geen koper hebben weten we nu dus niets meer... Maar afwachten dus. Ik hoop dat ik het allemaal trek met de rug, en dat we beetje uit kunnen rusten hier bij ons van de zomer... alhoewel Rob zo druk bezig is met de stal... dat hij wel niet echt wilt uitrusten ;-)


Elsa en Anders bij de bijen.
We hebben gisteren bij Elsa een nieuwe koningin in de bak geplaatst. We konden helaas de "oude" koningin niet vinden, dus maar zien hoe het nu gaat, of de oude koningin "over"leeft of de nieuwe.


Mijn orchidee, een van de planten, met schitterende bloemen, wat een kleur he?

Nou ik ga weer stoppen, meld me naderhand wel weer als ik wat meer weet van ome doktor. Cross your fingers dat het mee valt...
Fijne avond en geniet ervan!

Liefs S10

1 opmerking:

Christien zei

hee hallo!
Ja er zijn wel beroepsimkers, maar niet zo veel (tenminste hier in Lapland)
Hier komt de site van de zweedse imkers vereniging
http://www.biodlarna.se/
dit is de site van de professionele imkers
http://biodlingsforetagarna.nu/
wil je zelf met bijen beginnen of ben je alleen geintresseerd erin?

oke hoor, welke foto heb je genomen als achtergrond?

thanks, ik hoop dat het allemaal beetje meevalt, maar heb flink wat last nu...

groeten S10