donderdag 4 september 2008

Weer online!

Ja het is weer zover, ik kan weer wat schrijven hier!
het heeft dan ook wel erg lang geduurd....
Mijn pc is in korte tijd 2 x gecrashed... nu dus weer, maar nu was ik werkelijk alles en alles kwijt. Maar een goed geluk dat ik net, ongeveer 1 maand geleden een hele back-up gemaakt heb van emailadressen en internet favorieten, maar vooral van alles foto's en documenten! whow wat een gedoe zeg.... grrrr
Nu heb ik de minimale dingen op de pc weer staan, moet nog van alles er weer op zetten, maar internet en outlook doen het weer :-)

Ik heb duizend en een dingen te vertellen, maar nu ff geen tijd. (whats new?)
Dus alleen snel een bericht dat alles goed gaat. Op mijn rug na....
dat is en blijft nu een groot probleem.
Nu dan ff wat dagen vrij voor de elanden jacht. We beginnen a.s. zaterdag met de jacht. Dit jaar zal het wel niet lukken om met Tindra te gaan lopen, te gaan jagen, dat gaat echt niet lukken in het bos.
Maar ja dan wel op een pas zitten dat lukt wel denk ik.
Ik hou jullie wel hier op de hoogte. Misschien dat ik weer een eland mag schieten dit jaar! Cross your fingers he...

We hebben 2 weken bezoek gehad van Belgische vrienden van ons, Hilde en Danny die met hun nieuwe motorhome, camper een vakantie hier hebben gehouden.. nou ja was meer werkvakantie voor hun. In die tijd was ik net bezig met de honing, dus extra hulp was van harte welkom! De foto van hun met hun nieuwe motorhome volgt later.
Erg leuk om elkaar weer te zien, alleen nu was het zo dat we toen we gingen emigreren, we een fles wijn van hun kregen die we dan hier samen zouden gaan drinken.
Nu zijn we dat helemaal vergeten, de fles wijn ligt dus nog in de kast, die moeten we dus de volgende keer maar openen. :-) Dus Danny en Hilde, jullie weten het he, weer terug komen voor de wijn te drinken!

Oh trouwens effe ander leuk nieuwtje, vrienden van ons, Marco en Linda zijn nu verhuisd en wonen sinds gisteren ook hier in Hälla. We wensen hun dan ook heel veel succes met deze grote stap. We zullen hun zeker proberen te helpen waar we kunnen. Extra leuk nieuws is ook dat Linda in verwachting is van hun eerste kindje.
Dus binnenkort hebben we weer een kleine baby in ons dorpje erbij!

Nou ik ga weer stoppen nu, meld me weer (wel wat sneller als de laatste keer hoor) en dan probeer ik weer wat foto's te plaatsen hier.
Liefs en tot ziens, lezens weer, S10


Geen opmerkingen: