maandag 22 september 2008

wat een schitterende natuur toch.....


Nu dan even een hele fotoreportage met foto's die ik gisteren, zondag 21 september heb gemaakt tijdens de jacht. Het was een hele mooie zonnige dag met schitterend uitzicht op beide plekken waar ik zat.
Hier onder dan diverse foto's. Ik hoop dat jullie ze mooi vinden.

Dit zijn de foto's genomen vanuit "Sören torn" een jachttoren die midden op een myr (soort van moeras) staat. Met een schitterende lucht!








Mijn vuurtje in de toren, was niet echt geslaagd daar de wind iedere keer draaide en ik dus midden in de rooklucht zat... maar snel uitgemaakt. We maken normaal een vuurtje om de koude die er vaak is smorgens te breken... dat scheelt een hoop als je stil op een pas zit en dan een vuurtje hebt om je aan te warmen.


Deze foto's zijn allemaal van de 2e pas genomen. Het heet "Stafseledammet" een partij met "stroomversnellingen" en "watervalletjes" in de Stafseleån.












Zie je de maan aan de hemel staan?


Uitzicht de andere kant op....















fijne dag nog, en liefs uit Hälla,
S10

Geen opmerkingen: