donderdag 24 december 2009

vi önskar er en riktig God Jul!


Wij wensen jullie een echt goed kerstfeest!
Heb niet zoveel tijd vandaag maar dan toch ff een hälsning hier voor jullie allen. Ik heb een kerstkaart mail gemaakt maar ik krijg die niet verzonden... Jammer maar helaas.
Ik moet vandaag werken maar kon op standby hier blijven. Dus niet weg of zo maar beschikbaarheids dienst. Straks gaan we naar vrienden toe om daar samen "Julen" te vieren. We hebben soort van knyt kalas gemaakt, dat wil zeggen de dingen beetje opgedeeld. Ik maak wat een mijn vriendin maakt wat. Tis een heel annarlunda kerstfeest als ik normaal gewend ben, daar ik vaak hier de hele keet "vol" had zitten en voor 10 - 14 man dan eten serveerde. Hahaha maar zo zie je dat zelfs ik kan veranderen :-)

Tis koud hier trouwens, -20 nu en still getting colder....
wordt dus echt een koude, witte kerst zo.

Stuur jullie veel liefs van ons hier vandaan, laat het jullie allemaal goed gaan!

Liefs S10

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Christien en Rob,

Ik wens jullie beiden fijne kerstdagen toe en een gelukkig en voorspoedig 2010.

Een hartelijke Kerstgroet vanuit Hollandia.

Peter Lemmens.

Anoniem zei

Merry X-mas!

Will, Anita & Dogzzzz

Carly zei

Beste Rob en Christien, we hebben nu gedurende de Kerst ff tijd om weer wat bij te lezen. Fantastisch wat we zien. Jullie hebben het daar goed naar je zin en een mooi nieuw huis. Geniet er van met al die sneeuw die hier weer bijna weg is. Het dooit dus. Hoe is het met die Rob ik zie hem nergens, is hij nog wel in beweging te krijgen!!!groet Carly en Diny