donderdag 31 december 2009

Ett Gott Nytt År!

Een goed gelukkig nieuw Jaar!
Dat is wat ik jullie allen wens. Hopelijk wordt 2010 een mooi jaar met veel geluk, en gezondheid voor ons allen. We hebben de afgelopen 1,5 aar nog al wat shit te verwerken gehad en ik hoop dan ook van harte dat het nu weer een mooi en goed jaar mag worden. Niet alleen shit natuurlijk, maar ook goede dingen. Kontakt met mijn moeder na 25 jaar weer. Dat Rob nog bij me is, na die chock! Dat het goed was met mijn darmen. Ons nieuwe huisje, het voelt zo goed! Ik word elk jaar rond deze tijd wat melancholisch dus dit jaar ook weer!

Ik heb vandaag gewerkt en ben aardig moe, dus we doen vanavond niets bijzonders, lekker met z'n 2en thuis op de bank met de hondjes rondom ons. Lady komt zo naar binnen toe want die is erg bang voor knallend vuurwerk. Ik ga lekker wat te eten maken voor ons voor zo meteen en dan lekker film kijken. Morgen krijg ik visite en maak ik uitgebreid eten. Maar vandaag ff lekker niet....
Een hele fijne oudejaarsavond toegewenst. Ik ga nog ff proberen om wat oliebollen te bakken! Dat is een traditie, dat doe ik elk jaar met oud en nieuw. Herinner me jaren in Penk in Oostenrijk met de frietpan buiten in de erge kou, was meer als -25 toen buiten. Het deeg bevroor eer het in de pan was... maar lekker waren ze! Toendertijd met Hans en Ciska, Theo en Rita, Danny en Hilde, Maryse en nog meerderen, gezellig samen in de kantine daar. Ook eens op een wedstrijd in Tarvisio in Italien bij ons in de caravan, met Danny en Hilde! Dierbare herinneringen zijn dat!
Ik hoop dat we velen van jullie het komende jaar weer mogen zien! We drinken er eentje op vanavond!

Lieve mensen laat het jullie goed gaan!
Dikke knuffels en veel liefs, S10

1 opmerking:

Gonny zei

Dat is wat we jullie ook wensen Christien!!! Liefs van Peter en Gon