dinsdag 29 december 2009

Tindra weer thuis!

Gelukkig ze is er weer, na ruim 2,5 dag weg te zijn geweest! In de koude nacht, was tegen de -25 geloof ik zaterdagnacht en het stromde en woei als een gek. Toen is er ook ruim 30 - 40 cm nieuwe sneeuw gevallen. De wind die haar hele spoor had verwaaid... maar gelukkig is ze weer thuis. Wel moe maar geen zichtbare schade aan mijn meisje. Nu maar de mensen, mijn lijste wat ik bel als een hond weg is, van politie tot radio, vrienden enz enz maar ff afbellen en hun informeren dat ze er weer is.

Tis koud nu. -30 ruim.... brrrrr
ik ga ff weer wat doen, tot laters weer,

Liefs S10

1 opmerking:

Gonny zei

Fijn dat Tindra weer thuis is. En wat een mooi huis S10! Bedankt voor de gastvrije ontvangst vandaag en jammer dat het zo kort was door ons. Dat moet volgende keer maar anders he?!!
Liefs van Gon
Tack för senast!