woensdag 9 december 2009

Julpyntning!


Kerstversiering!

Tja dat was het wel. Tineke kwam me vandaag helpen met de kerstverlichting rondom het huis te hangen. Langs de dakgoot. Ik heb het er niet zo op op het werken op hoogte met een ladder in de nok van ons huis. Dus Tineke zou me komen helpen. Zo gezegd zo gedaan. Ze was op tijd hier, ik liep nl. nog rond in een eeuwenoud kostuum. Snel aangekleed dus en toen eerst lekker bakkie thee gedronken en daarna naar buiten toe. We zijn de hele dag er mee bezig geweest. Echt onverstelbaar wat een tijd het kost om zoiets te doen! Maar het resultaat is dan ook wel erna. Echt schitterend.
Hier dan nog 'n foto van ons huis in de kerstsfeer.


Heb nog niet het hele huis klaar, want ik wilde eerst alleen maar de ene zijkant (richting de grote weg) en de voorkant doen. Maar nu het resultaat zo schitterend is heb ik besloten om ook de 2 andere zijden van ons huis te voorzien van deze zelfde julbelysning. Dus moet komende week nog 4 of 5 nieuwe slingers er bij halen. Die hoop ik dan nog te kunnen krijgen en dan kan ik die samen met Tineke nog ophangen voor de kerst!

Tineke nogmaals bedankt voor je hulp!

Liefs S10

1 opmerking:

Gonny zei

Prachtig Christien! Ik hoop het gauw in het echt te zien! Tot dan.
Gon