zondag 27 december 2009

Pap 75 jaar!

Proficiat en een hele dikke knuffel van ons uit Hälla.
Jammer dat het niet lukte om bij jullie te zijn deze kerstperiode, maar doordat ik, S10, nu zo veel moest werken kon ik dat niet allemaal geruild krijgen. Misschien volgend jaar beter? Hier zal ik later nog proberen een recente foto van pap te plaatsen. Hij ziet er nog knap goed uit voor zijn leeftijd! Voelt erg dubbel om nu hier te zitten. Lieve pap maak er een mooie dag van!

Liefs Rob en S10


ps wil nog ff melden dat mijn muts Tindra weer er van tussen is gegaan. We laten haar nu alleen nog maar aan de lijn uit maar ze glipte gisteren zo achter Rob door naar buiten met Ös samen. Die is zo'n dikke 4 tot 5 uur weg geweest en kwam toen terug, maar mevrouw is er nog steeds niet.... tis nu ondertussen weer -25 geworden. Het heeft gisteren gestormd, een echte heuse sneeublizzard was het. Maak me nu wel zorgen waar ze is en waar ze blijft. Normaal is ze de volgende dag wel weer terug. Maar ik denk dat ze achter de rendieren aan gegaan is of dat ze een eland heeft opgeduikeld. Ik heb de politie en zo al gebeld en die weten er van. Cross your fingers dat ze snel weer thuis mag zijn. Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs S10

3 opmerkingen:

Gonny zei

Lieve S10, Geleliciteerd met je schoonvader en toi toi toi voor Tindra. Ik duim mee, Gon.

Tineke zei

Lieverd, ik weet precies wat je voelt. Misschien geeft het je hoop dat zelfs Milly de weg weer terug heeft gevonden in mei. Geef effe een belletje als ik moet helpen zoeken liefs Tineke en Milly

Toos zei

Bedankt voor de kerstwensen en ik wens jou en Rob natuurlijk ook het allerbeste. Ik vind het een prachtig huis en ook het uitzicht van de dakkapel is heel bijzonder. Ik vind het ook knap dat ondanks je zo afgelegen woont toch veel mensen om je heen verzamelt. Dat je best vaak visite krijgt en ook veel voor andere doet. Werk je nu in het restaurant of ook nog op het kerkhof. Train je nog met de honden? Is dat niet gevaarlijk alleen? Ik lees zo nu en dan je blogg en hoop dat je gelukkig bent en wens je bij deze een heel goed nieuw jaar. Groetjes Toos uit Heeze.