vrijdag 18 december 2009

Brrrrr......

Het is koud, nou ja het was erg koud. We hebben het tegen de -30 gehad, geloof -29,4 of zo het kouds nu. Nu is het meteen stuk warmer alweer. Tussen de -15 en -20. Heel wat prettiger dus. Moet dus meteen maar ff ervan gebruik maken om nieuw stro in de hokken te leggen. Dit weekend maar meteen ff doen. Ik weet dat Åsa en Roger naar hier toe gaan komen om de kerst te vieren in Hälla. En dat is zeker een werkje waar de kids van Åsa me graag bij willen helpen. De 3 meiden, Daniella, Nicole en Cornelia zijn erg gek met de honden en verblijven ook heel wat uren hier bij ons en in de kennels. De laatste keer dat ze er waren, was tegen het eind van de zomer, toen we bezig waren met de stal en het afbreken van ons huis, toen hebben ze veel tijd in de puppy kennel doorgebracht :-)
Als het lukt willen we ook nu een toertje maken met de slee als ze hier zijn.

Dit weekend verder niet veel op het programma staan, alleen een kerstconsert in de kerk van Åsele a.s. zondag.

Heb alweer een tijd hier niet geschreven, onder andere over Lucia, kerstmarkt enz enz. Maar dat komt volgend jaar misschien wel weer.

Nu dan dit weekend nog ff wat dozen onder handen nemen en dan mag ik maandag weer werken. Eerst maandag naar de röntgen toe, om mijn longen eens te röntgen, ik blaf nl. al vanaf september en dat wordt maar niet minder. Nu dan eens de longen bekijken.
Ben benieuwd wat er uit komt.

Nou dit was dan weer de uppdate voor nu, wens jullie een fijn weekend toe,

Liefs S10


ps ben weer begonnen met de hertjes te voeren. Ik had donderdag de bak voor de eerste keer buiten gezet, en vanmorgen zag ik al dat ze geweest waren en heb weer bij gevuld. Vandaag waren ze zelfs weer overdag hier. 4 stuks waren er nu daar. Ik wil de bakken nog wat dichter bij huis zetten en dan zowel voor als achter het huis, zodat ik ze van beide kanten kan zien. Morgen maar ff de bakken omplaceren. Er komen foto's van de hertjes, beloofd!

Geen opmerkingen: