zondag 21 juni 2009

Weer thuis van het ziekenhuis!

Tja het is eigenlijk al een tijdje geleden, t.w. vrijdag namiddag tegen 18 uur was ik zo'n beetje thuis van het ziekenhuis. Snel eigenlijk toch als je het allemaal zo na gaat.... Dinsdag was de operatie, en dan tot dinsdagavond op de IVA gelegen en net zo rond 19 uur naar boven naar de afdeling toe. Daar was ik erg hongerig :-) en wilde een boterham eten. Dat ging gelukkig ook goed. Ben zelfs niet eens misselijk geweest na de operatie, alleen maar heel erg moe. Nu nog trouwens.
Woensdag werd je min of meer "uit het bed geschopt" om te wandelen, met pijnstillers en infuus alsook blaaskatheter. Dit ging eigenlijk ook vrij goed. Vanaf toen iedere eer naar de "matsalen" eetzaal geweest om te eten. Heb nog gedeelte van de donderdag infuus gehad, en de pijnstilling via een epiduraal in de rug zelfs tot vrijdag morgen! Donderdag hele dosis, en vrijdag dan verlaagd, halve dosis.
Vrijdagmorgen ook weer leker gedouchted en toen uiteindelijk doktor langs was gekomen met zijn verhaal kon ik uitgeschreven worden. Alle draden en slangen verwijderd, 3 infuus inkoppelingen, waarvan eentje in de hals, rechter kant van de nek. Een op de linkerhandpalm en een op de rechterhandpalm. De katheter eruit alsook de epidurale slang. Het was echter een "zondag" in Zweden dus de arts, die kwam pas na de middag langs. Anders was ik heel wat vroeger thuis geweest.
Nu zit ik dan eindelijk achter de pc om wat neer te krabbelen hier.
Ik ga weer stoppen want ik voel de wond toch wel "trekken"
Tot de volgende keer weer

Liefs S10

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ben blij dat je weer thuis bent, al is het hele verhaal natuurlijk wel heel bizar allemaal ....
Kus, Anita

Gonny zei

Lekker weer thuis Christien, doe je wel een beetje rustig aan??!! Denk om jezelf en veel beterschap.
Tot gauw.
Liefs Gon

Gonny zei

He S10, Dit bericht is al bijna een maand oud. We willen met z'n allen weten hoe het met je gaat, lichamelijk en met het huis. En met jullie allemaal!
Begrijp dat het misschien lastig gaat, maar een klein berichtje zou leuk zijn!!!
Liefs Gon