woensdag 18 november 2009

Weer een reactie!

Vandaag was het weer zover dat Rob naar het ziekenhuis moest in Umeå voor zijn injecties met anti stoffen. Dit krijgt hij nu de komende 4 tot 5 jaar een behandeling mee, omdat hij in april met de Pasen in een shock kwam nadat hij gestoken werd door een van onze bijen. De kuur bestaat uit 10 weken lang 1 x per week naar Umeå toe en dan 4 tot 5 jaar 1 x per maand naar Umeå toe. En dan is het 200 km heen en dan weer 200 km terug. Dus we zijn zo wel ff bezig!
Nu heeft hij ongeveer 6 keer een behandeling gehad met diverse spuiten in diverse eenheden. (wordt langzaam aan opgevoerd aantal eenheden per ml)De vorige keer had hij last van een klein bobbeltje op zijn arm, maar verder geen bijwerkingen. Maar dan nu vandaag kwam er weer een heftige allergische reactie, een shock reactie weer. En dan net nu ik niet mee was gegaan. Eerst zouden we gisteren gaan en had ik vrij kunnen regelen voor de vergadering die ik had. Maar dan vandaag dat ging niet, ik moest nl de hele dag werken. Dus Rob alleen op en neer naar Umeå, nou ja op en neer, alleen op, hij is nog steeds daar en moet preventief nog minstens 1 dag/nacht daar blijven. Ze hebben daar ruim 1 uur met hem gehannest tot dat hij weer oke was. Nu is hij verplaatst naar een patientenafdeling in Umeå waar hij dan minstens tot morgen moet blijven. Keep you posted!

Over het huis kan ik volgende melden we zitten erin, en de vloer wordt gelegd. Het wordt zo mooi!
Foto's volgen later :-)

Liefs S10

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Geef Rob een dikke knuf van mij!

Anita

Anoniem zei

hey hey Rob en Christien,

Gaat het net lekker met jullie en nu dit.............een stor kram
voor allebei.
Heb je mijn mailtjes wel gehad???
bel binnenkort

siny en wim

Gonny zei

Christien, inmiddels is het vrijdagavond en hoop ik dat je mannetje weer lekker thuis is.
Heb een goed weekend samen,
Liefs van Gon