donderdag 26 november 2009

Kleine 100 dozen!

Jakkes weet helemaal niet waat ik nu moet beginnen, het hele huis staat vol met dozen en nog eens dozen.... wel een kleine 100 stuks en daarbij nog de zooi die niet in dozen is ingepakt! Wordt dus tijd voor een grote opruiming geloof ik. Ons nieuwe huis is 2 x zo groot als het oude maar ik heb hier minder muren en minder kastruimte.. dus weet niet waar ik met alles heen moet.
Volgende week naar Ikea en daar maar flink wat kastenruimte gaan kopen die we dan moeten opzetten. En ik wilde net dit weekend beginnen met "julpynta" voor advent en de kerst. Nou ja volgende week heb ik een hele week vrij! Nu werk ik dan wel eerst 5 dagen op een rij, vandaag beginnen met avonddienst en dan om en om dag, avond, dag en maandag dan nog een avonddienst. Dat is wel heftig maar dan ook 1 week vrij! Super!!!

De vloer ligt helemaal in het huis, en die is mooi geworden! Helemaal trots erop!
Verder hebben we "beskimmer" (problemen)gehad met de opslag van onze spullen in onze vrachtauto.... het blijkt dat de zijwand niet helemaal dicht is geweest, waarschijnlijk doordat al dat hondevoer er tegenaan heeft gestaan en ook wat heeft geduwd... daardoor is het binnen in de auto nat geworden met tot gevolg dat veel dozen en spullen van ons die aan die kant stonden nat zijn geworden. De "spik" zit in de was, in de handdoeken en zo. Ik had o.a. meel in verpakkingen daar liggen die onderhand lag te zwemmen in het water, dus dat kon ook mooi allemaal de vuilbak in. (ruimt dan wel weer op he... ) Tja het heeft zijn voor en zijn tegen of niet?
Nou ik ga verder met het opruimen, uitruimen van onze dozen.
Wens jullie een mooie dag toe!

Liefs S10

2 opmerkingen:

Gonny zei

Oh ja Christien, die dozen. Er staat hier ook zoiets klaar in de garage voor Zweden. Woensdag wordt dat opgehaald. Zie er ook tegenop ze in Zweden weer uit te moeten pakken. Plaats je nog een keer wat foto's?

Christien zei

Ja zal het proberen maar nu is het nog zo'n zooi hier. Wacht wel tot het wat rustiger en mooier uit ziet hier. Oh Anita ik heb je bericht gelezen maar er was wat fout met je email adres... ik heb je goede mailadres in de stationaire pc staan maar weet neit of die het nog doet. Stuur me anders een gewone mail met je nieuwe / andere mail. Bedankt! En ja facebook, dat blijft moeilijk om op verschillende talen te reageren. Ik zal proberen af en toe te vertalen anders, of je moet zweeds gaan leren :-)