dinsdag 10 november 2009

ON LINE!!!!!


Ja het is weer zover, gedaan met de internetstilte en de rust om ons heen.
Ik weet het, maar nu moeten we weer er aan gaan trekken. Ik zal als eerste dan wat foto's gaan plaatsen, misschien dat dat komende weekend lukt!
Nu dan eerst min belasting aangifte doen voor de firma, de moms deklaratie zoals dat dat hier heet. Die moet voor de 12 e binnen zijn, dus heb niet zo lang meer!
Daarna moet ik donderdag t/m zondag werken en daarna heb ik wat tijd.
Morgen ga ik met Rob naar Umeå om daar eea in te kopen.
Ons nieuwe bankstel komt als alles goed gaat nu vrijdag en dan maandag ons nieuwe bed (een echte hästens :-) )
Ik beloof jullie, ik zal foto's maken en hier plaatsen alsook van de hele bouw enz enz. Maar nu nog ff geduld hebben hoor.
Vandaag is de "slutbesiktning" geweest, de eindkontrole van ons huis.
Nu kunnen we dus erin! Eerst de laminaat vloer leggen in het hele huis en dan verhuizen met de (hele?) zooi, zo van uit de stal en de vrachtauto alles naar binnen toe :-)
Oh ik heb er zin in joh!
Tot de volgende keer weer!
Liefs S10

Oke dan, hier dan ff snel wat foto's! :-)

Onze keuken, deel ervan


de hal module


op het dak, de dakstoelen plaatsen


wat een schitterend uitzicht van onze dakkapel


de dakkapel van buitenaf gezien


tijdelijk ingepakt eer het dak er op komt!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

ik herken er helemaal niks meer van ...... het ziet er prachtig uit, maar ik zal de foto's van jullie oude huisje blijven koesteren.

Genietze!
Anita

Anoniem zei

Mooie kleur van buiten! Veel plezier met inrichten de komende tijd, en fijn wat weer wat van je gelezen te hebben.

Knuf, Jet

Ria zei

Helemaal blij dat je weer terug bent,als ik je foto,s zie heb ik erg zin in de zomervakantie naar Zweden/Noorwegen aankomend jaar
Ga je weer volgen

Groeten Ria

Gonny zei

Hej Christien! Je dacht misschien "waar blijft Gon nou??!!" Wel wij waren 5 dagen naar Ameland, laptop mee, maar geen verbinding met dongel, deze werd overruled door een draadloos netwerk van een grote camping verderop. Maar nu dan foto's en fijne berichten van jou gezien! Geniet lekker van alles en tot gauw!
Liefs Gon

anne zei

Wow, echt een prachtig uitzicht vanuit de dakkapel, ik ben jaloers!

Christien zei

Ja Anne het is echt een heerlijk uitzicht, als je eens hier bent kun je het met eigen ogen waarnemen...
nu terwijl ik dit schrijf staan er 6 reeën buiten te eten, paar meter van mijn huis. Genieten met een grote G is dat! :-)

anne zei

Gaaf zeg. 6 reeën! :) zien jullie nog andere dieren rondom jullie huis?