zaterdag 4 april 2009

Groeten uit Nederland!

Tja ik zie jullie al denken, Nederland????
Ja het is zo, ik ben hem er tussen uit gepiept, ff op en neer naar Nederland.
Robs mam was jarig en dat was een mooie gelegenheid om een onverwachts bezoekje te brengen. Mam is 74 geworden op de 25e maart. Nu dan 2 weekjes, nou ja bijna 2 weken ff in Nederland op bezoek bij vrienden, familie en bekenden. Nog wat dingen geregeld, spullen voor de honden, zaden en uienloken voor de moestuin. Stien gaat dus weer vol gepakt en gezakt terug. Zeker met de nodige overgewicht ben ik bang. Niet van mezelf maar alle zooi die mee terug moet. :-)
Dinsdag ga ik om 7 uur met de trein naar Amsterdam toe. Tegen savonds 21 uur hoop ik dan weer mijn hubbie te zien. En alle doggies.... heerlijk!
Dan heb ik nog een dag om bij te komen eer ik dan naar het ziekenhuis toe moet, donderdag. Om me te melden, gesprek met de arts, narcose arts en verdere informatie over de operatie die op stapel staat. Maandag moet ik dan onder het mes. Ik hou jullie op de hoogte hiervan.

Meld me dan wel weer,

Liefs S10

2 opmerkingen:

Loes zei

Ha Stientje,
wat een verrassing inderdaad, dat 'groeten uit Nederland'! Ik hoop dat je ook weer even hebt kunnen genieten van het hier zijn.
Liefs en veel sterkte maandag!
Loes

Stordalen Gardsbruk zei

Hei S10,
Inderdaad even schrikken met je "groeten uit Nederland", maar gelukkig kom je bijna al weer thuis. Hoop dat je prettige dagen hebt gehad en de mogelijkheid hebt gehad om even op te laden.
En dan morgen veel succes en sterkte.
Liefs,
Tine