vrijdag 10 april 2009

Weer thuis!


Zo nu ben ik weer thuis. Ik ben eigenlijk al dinsdagavond aangekomen maar dan nu ff tijd om wat regels neer te pennen. De 2 weken in Nederland zijn omgevlogen. Het was erg leuk om zo velen van jullie weer ff te zien. Zeker nu ik dan volgende week onder het mes moet!
Maandag moet ik savonds binnen komen in Lycksele en dan word ik dinsdag (in de loop van de dag) geopereerd. Ik moet ongeveer een week in het ziekenhuis blijven.

Heel bijzonder, voor mij, was het weerzien met mijn moeder, dit na 25 jaar geen kontakt te hebben gehad, nu elkaar dan weer te hebben gezien. Erg emotioneel natuurlijk. Verder is alles goed gegaan. De reis, alle bezoekjes, die ik gered heb! Jammer maar helaas heb ik het echt niet gered om jullie allemaal te zien, daarvoor was de tijd te kort. Maar als alles goed gaat willen we van de zomer proberen om weer naar Nederland te komen. Daarover dan later meer :-)

Ik heb heel wat foto's gemaakt in Nederland, maar die volgen later wel.

Rest mij nu om jullie een Glad Påsk toe te wensen!
Fijne Pasen!
Ik meld me wel weer als ik thuis ben van het ziekenhuis.

Liefs S10

1 opmerking:

Anoniem zei

Fijne Pasen en heel veel sterkte in het ziekenhuis!
Will, Anita and dogzzzz