vrijdag 13 maart 2009

Stor seance

Vertaald is het een grote seance. Het was gisterenavond, donderdag avond om 19 uur in het Folkets Hus in Åsele. Daar kwam Ma Stjärnliden, een bekend zweeds medium. Haar homepage is http://www.mastjarnliden.com/
Er waren denk ik een 50 tal mensen aan wezig. Het was voor mij de 2e keer dat ik op een seance was, en iedere keer is het weer mooi om mee te maken.
Er waren zo'n 12 ontmoetingen die ze heeft gehad met berichten van het hiernamaals aan mensen die aanwezig waren in de zaal. Iedereen hoopt natuurlijk voor hem / haar ook een bericht door te krijgen maar dat gebeurd natuurlijk niet. Frappant vind ik het iedere keer hoe ze dan specifieke dingen door krijgt zoals persoonlijke eigenschappen, trekjes, of ziektes van juist die spiret waar ze kontakt mee heeft. Het was al met al, een bijzondere avond.

Ik heb een prive sessie nog geboekt bij haar, die is op zondagmorgen. Misschien dat ze me "de richting" kan wijzen. Ik hou jullie op de hoogte.

Pas allemaal goed op jezelf en ik meld me wel weer.

Liefs S10

1 opmerking:

Stordalen Gardsbruk zei

Spennende!
Groeten uit Norge.

Tine