dinsdag 8 juni 2010

Bijna zover!

Joepiee het is bijna zover. Op zaterdag "kör jag igång" begin ik met de zaak.
Morgen ga ik langs met wat spullen voor het restaurant. Dan begin ik tevens met het poetsen zodat alles weer mooi en fris is. De bestelling doe ik dan ook morgen zodat ie donderdag geleverd kan worden. Vrijdag dan laatste zaken in orde maken, uitprinten van menulijsten enz enz.

Het restaurant heet "Kristins Krubb" wat zoveel betekend als Kristins eten. Krubb is een slangord, een spreekwijze, dialekt hier en dat betekend eten.
Heb ook een logo "ontwikkeld" dat ziet er ongeveer zo uit.


edit: helaas lukt het me niet om het docx document te downloaden....
als iemand een tip heeft hoe ik dat hier kan plaatsen zou ik dat graag willen vernemen ;-)

Ik ben er maar druk mee voorlopig.
Hou jullie wel op de hoogte van mijn vorderingen!



Liefs S10


ps. we zijn vandaag op en neer naar Umeå geweest omdat Rob weer een spuit moest gaan halen. Heb meteen van de gelegenheid gebruikt gemaakt om eea voor het restaurant te kopen. Daarover later meer!

4 opmerkingen:

Twister zei

Hoi S10, bewaar je logo als jpg, en post het dan alsof het een foto is. Irfanview is een goed programma om beelden te converteren.

Wat ga je precies studeren vanaf november?

Succes met de zaak!

Gonny zei

Succes morgen Christien!
Gon

Christien zei

bedankt Gon!

Twister ik ga wat goochelen maar, misschien apart sparen en dan samenvoegen, of misschien inscannen.
ik heb geprobeerd om te sparen als jpg maar dat lukt niet.
probeer wel wat....

ik ga medicinskt fotvård studeren, dat is zeg maar soort van medische pedicure. (dan mag je ook "probleemvoeten" behandelen van bv suikerpatienten enz.)
Het is alleen nog niet zeer of ik in de opleiding binnen kom, ik sta nu nog op een wachtlijst, weet meer in september...

Twister zei

Stuur me anders het document, ik bezorg je dan een jpg terug! Heb je nog mijn emailadres ?