zaterdag 27 november 2010

1e advent


Tralalalaaaa ze is er weer!


Na een lange uppehål eindelijk weer eens een teken van leven hier vandaan.

Het was een heerlijke lange drukke zomer met mijn restaurant, Kristins Krubb, maar niet qua weer en temperaturen en ook niet qua gasten... Het was dus geen vetpot, maar heb me heerlijk geamuseerd op het restaurant. Heb het er zooo naar mijn zin daar gehad. Rob en ik hebben nog beiden onze "green card" gehaald, onze golfvergunning. Beiden zijn we er een beetje "verslaafd" aan geraakt. Dat had ik dus echt nooit gedacht dat ik dat leuk zou vinden. Maar het is heel erg leuk, heel erg ontspannend en afkoppelend. Kan het jullie allemaal aanraden hoor!

We hadden nog allerlei plannen om hier rondom huis te doen, maar daar is niets, nou ja, bijna niets van gekomen. Verven hebben we niet gered, geen terras gebouwd, geen tuin aangelegd. Maar wel druk geweest in de stal, buiten met de "muur".

Min neef Huupie en zijn vrouw Wandy zijn nog hier op bezoek geweest, erg leuk, de tijd is omgevlogen. Mijn vriendin Cis met haar familie zijn terug gegaan naar Nederland,wat ik erg jammer vind. Ik mis haar! Rob heeft hun geholpen met de verhuizing, op en neer met de vrachtauto naar Nederland. Terug dan hondevoer mee genomen en hij heeft meteen zijn ouders weer eens bezocht.
Verder zijn er nog heel wat bekenden hier geweest van de zomer, met vaak een huis in zweden en dan komen ze ons hier opzoeken. Monica en Heinz, Tineke en Wouter, Monique en Marlene, Max en Heidi, Hanneke en Nico, Rudy en Gaby en zeker nog meer die ik nu vergeet hier te vermelden!

Tja wat is er nog meer gebeurd?
Na het restaurant ben ik eerst lekker op vakantie gegaan, eerst ruim 2 weken naar Nl, naar mijn moeder en daarna samen met haar 1 week naar Turkije, Marmaris. Heerlijk was het, had wel het gevoel dat ik het echt nodig had na deze zomer! Maar ben lekker op adem gekomen en heb heerlijk wat mensen weer kunnen zien, helaas niet allemaal maar een aantal gelukkig wel.

Ik ben bezig met mijn bedrijf verder uit te breiden. Tourisme en konsulting ben ik nu volop mee bezig. De boekingen komen nu binnen, van dagtochten tot meerdaagse vakantie hier bij ons. In de stal hebben we de "panna en accumulatortanken" ingekoppeld. De verwarmingsketel en 2 warmwatertanken a 500 liter elk. Verwarmingen en water is allemaal klaar nu. De keuken komt hopelijk snel zodat we die kunnen installeren. Druk dus met van alles en nog wat. Maar leuk om dat allemaal te doen.

Nu dan dit weekend bezig met het huis te pynten, aan te kleden voor de kerst. Tis morgen nl. 1e advent, dan mogen de kerstverlichtingen en adventsstakar voor de dag gehaald worden. De hele kerstverlichting hangt nu rond om het huis en dat ziet er weer schitterend uit. Ben zo blij met ons nieuwe huis, het bevalt echt prima!
Probeer wat foto's te maken en die hier te plaatsen.

Nu hier alvast wat foto's van de "poesjes" zoals we de hertjes hier noemen :-)Ben weer volop bezig ze te voeren en ze komen een paar keer per dag hier voorbij om te kijken of er nog wat te snoepen is voor hun! Ik, wij genieten er elke dag weer van! Wij niet alleen hoor, want er staan regelmatig auto's stil of rijden langzaam op de grote weg. Helaas is er vorige week een hert aangereden. Ik heb meteen naar de wegen organisatie gebeld dat ze weer waarschuwingsborden moet plaatsen hier bij ons vanwege overstekende herten. Dat is nog niet gebeurd, deze week nog maar eens bellen dan.

Zo dat was het weer voor deze keer ;-)
Liefs S10
ps enne snel tot een volgende keer weer, schrijf ook wat in het gastenboek of reageer op de blog. Altijd leuk met reacties!

1 opmerking:

Gonny zei

Hej Christien,
Leuk dat je weer op je blog schrijft! Op Facebook kijk ik nooit. Heb mezelf ooit een keer aangemeld om eens te kijken wat het is. Maar ik heb er niets mee, en ga er ook niets mee doen, vind er niets aan. Ik blog gewoon vrolijk verder. Wat is de winter vroeg he?! Lieve groetjes van Gon.