zondag 4 oktober 2009

Ons nieuwe huisje.... nu met fotolink !!!!

Hier dan ff snel paar foto's. Voor de nieuwsgierigen onder jullie! Niet erg veel nog maar de rest komt echt waar later hier wel te staan. Ik vind het stulpje schitterend! Ben er zo blij mee, maar dat begrijpen jullie wel denk ik he :-)
Het is nu nog onder plastiek (het dak) maar daar komt als het goed is komende week evrandering in. Later volgt dan ook wat meer foto materiaal over opbouw en zo. Nu dan ff deze als begin. Ik ga weer door, honden voeren en dan vanavond naar de film.
Laat het jullie goed gaan!

Liefs S10

helaas..... ik kan nu geen foto's upploaden.. die komen dus later :-(

hier staat een foto van ons huis in wording... de rest komt, beloofd!
http://www.aselebyar.nu/halla/index.php?action=news&show=news&newsID=1687&get=picture&bildtext=Hällas nyaste hus&bild=news1_1255982351.jpg

of kijk op de Hälla site....
http://www.aselebyar.nu/halla/index.php?action=news&show=news&newsID=1687

6 opmerkingen:

Gonny zei

Ach jammer Christien dat het niet lukte met de foto's. Wilde naar beneden scrollen na het lezen van de tekst en helemaal niets. Overmacht, we wachten dus geduldig af. Geniet er maar lekker van allemaal! Hoop dat de film leuk was. Knuf Gon

Anoniem zei

Nou, idd jammer van de foto's ... ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal niet nieuwsgierig ....

Groetjes, Anita

Gonny zei

Hej Christien,
Ons geduld wordt wel op de proef gesteld. Alweer twee weken verder en nog geen idee van de bouw. Ik zal blij zijn als je (weer)verbinding hebt in je nieuwe huis.
Groetjes Gon

Anoniem zei

Ons leven gaat gewoon door lijkt het wel, drie honden met de VUT gestuurd en van 1 weer ingetrokken. Wel de kar verkocht, gaan nu verder met de step. Ben nog in dubio over de slee, die ik in principe ook kwijt kan.

liefs, Anita

Gonny zei

Ja, een foto van het huis! Fijn er nu een idee van te hebben. Dat idee is WAUW!!! Prachtig.
Liefs van Gon

Tineke zei

wow wat een mooi paleisje. Veel geluk ermee. Liefs Tineke