maandag 28 september 2009

Bijna zover!

Joepieeee, ja donderdag komt ons nieuwe huis!
Ben erg benieuwd ernaar.... het lijkt me zo groot als ik de fundering zie, maar dat zal wel meevallen. (dat hoop ik toch) Vandaag komt een "las" met een gedeelte van het huis en dan woensdag de rest en dan beginnen ze donderdag met het opzetten van het geheel. Ik ben nu weer ff bij bekenden van ons achter de pc om hier eea te krabbelen. Ik ben jullie zo aan het verwaarlozen dat is echt niet normaal, maar tja... als je geen uppkoppling hebt, wat moet je dan he.. :-(
Als dan alles goed gaat kunnen we er rond 10 november erin.. dan moet nog alleen de vloer gelegd worden. Moet nu deze week de laminaat gaan bestellen zodat die er op tijd is dat we daar niet op hoeven te wachten.

Met ons gaat het verder goed, ben alleen erg verkouden nu en heb geen stem.... lekker rustig voor hubbie zo :-)
Hondjes doen het goed, mijn gasten puppies zijn weer terug naar de eigenaars. Dat heb ik hier nog niet eens geschreven. Ik had een teef met 6 pups te logeren. Die waren 2 weken oud, echte kleine wolkonijntjes waren het! Ze zijn ruim 2 weken hier geweest en het ging prima!
Verder is onze Ös geopereerd aan een tumor op zijn borstbeen, dat geneest nu goed. Denk dat hij deze week weer naar buiten toe kan. (maar hij is zo'n lekkere gezellige hond om binnen te hebben... dus wie weet blijft hij nog wat bennen bij ons!)

Ik ga weer door, mijn mail kontroleren en dan weer naar huis toe.
Liefs en laat het jullie goed gaan! S10

1 opmerking:

Anoniem zei

Spannend!!!! Anita