dinsdag 3 november 2015

Mijn weg....

Ja dat kun je wel zeggen... Het is ruim 3,5 jaar geleden dat ik hier voor het laatst heb geschreven. Er is heel veel gebeurd in mijn leven. Heb er vaker wee rover nagedacht om dit sschrijven weer op te nemen maar het kwam er maar niet van. Nu dan weer eens in de "pen" gekropen. Ik zie wel hoe het gaat of ik het weer kan doorzetten nu. Heb nu weer wat tijd, ben herstellende van mijn laatste operatie, nu ruim 2 weken geleden. En dat gaat erg goed, voel me erg prettig en zit enorm lekker in mijn vel. Sinds mijn vorige operatie, januari 2014 ben ik op een andere manier gaan leven, heb een andere dimensie mogen leren kennen in mijn leven. Die operatie ging niet goed, ik werd akuut de dag erna opnieuw geopereerd. Ik had een bloeding in mijn buik en er stond een ader te druppelen. Mijn bloeddruk was uiteindelijk 40 - 50 en een levensbedrijgende situatie ontstond er, een zgn cirkulatorische chock. Tijdens de 2e operatie werd dit verholpen maar ik was zo slecht er aan toe dat ik over ben gegaan naar het hierna maals. Gelukkig was er een stem die tegen mij zei dat ik terug moest en na drie keer mij terug te sturen ben ik uiteindelijk terug gekeerd in mijn eigen lichaam. Maar ik ben niet meer dezelfde als die ik vroeger was. Ik sta op een heel andere manier in het leven nu. Ik ben veel meer spiritueel nu en ik denk zelfs een "goeder" en "beter" mens geworden. In ieder geval kompleter... Ik denk dat dit ook meer zal door stralen in mijn blogg nu. Grappig dat ik dat zo schrijf doorstralen..... maar dat is op meerdere manieren te lezen. Ik hoop door mijn blogg nu ook mensen wat positiviteit mee te geven en misschien een andere kijk op zaken en dingen.... Wens jullie een heerlijke blije dag toe, liefs S10

2 opmerkingen:

de toekomstige buurvrouw zei

Mooi dat zo iets naars zo'n mooi iets kan opleveren.

Groetjes Els

Blogzweden zei

Is het alweer 3,5 jaar geleden.... Wat gaat de tijd snel zeg. Leuk om weer eens een bericht hier te zien.