dinsdag 27 december 2011

God Jul och god fortsättning

Gelukkig Kerstfeest en fijne dagen.
Het is niet helemaal een juiste vertaling maar het betekend zoiets van een goede verdere kerstvierende, goede voortzetting.
Ik heb dit jaar niet zo heel veel kaarten verstuurd, bijna geen, maar wel heel wat mails en via facebook ook natuurlijk, een kerstwens.
Ik heb net voor de kerst een paar mooie foto´s gemaakt van ons huis, het cafe in de juiste sfeer, kerstsfeer. Met alle verlichting aan, echt mooi al zeg ik het zelf. Heel sfeervol was het allemaal.

Ik heb voor de kerst 2 weekends kersttafels gedraaid wat zeer gewaardeerd was. Volgend jaar zeker weer in repris!
Met de kerst zijn we heelijk een dag naar Örnskoldsvik gegaan naar Lars- Erik zijn zus, Brigitta met haar familie, man Anders en zijn neef Mattias en nicht Therese. De 1e en 2e kerstdag waren we heerlijk thuis en hebben rustig aan gedaan.

Ik hoop dat jullie allemaal ook fijne dagen hebben gehad, nog 1 week dan is het jaar 2011 weer ten einde. Geniet er van de laatste dagen.

Liefs S10








1 opmerking:

Gonny zei

Dank je wel Christien en voor jullie hetzelfde! Het ziet er allemaal erg gezellig uit bij je, we hebben genoten van Julbordet en zijn blij dat er volgend jaar een 'repris' komt. Hopelijk laat het weer het dan weer toe om naar je toe te komen. Liefs van Gon