zaterdag 5 september 2009

Magsjukan

Tja hier is ze dan weer ff....
Maar voel me niet zo helemaal toppie hoor. Rob heeft afgelopen week maagsjukan gehad en nu heb ik het dan zitten. Hij heeft de hele week bijna plat gelegen met als gevolg dat hij flinke last heeft van zijn rug, en ik zit nu meer op de plee als waar anders... Jammer want gisteren avondn waren we wezen uit eten met Peter en Gon in Junsele en daar heb ik regelmatig een spurtje moeten trekken naar de wc... helemaal achter in het restaurant ook nog.... Vannacht ook regelmatig op geweest. Je zou toch denken dat het dan toch eens over is met het geloop naar de plee.... maar nee.
Ik ga nu weer ff hier naar de wc toe :-)

Verder is het weer hier niet zo bijzonder bi, maar we moeten er toch door heen. Komende maandag begint de elandenjacht. Wij starten op zaterdag met de jacht hier in Hälla. Dus probeer jullie wel op de hoogte houden van de vorderingen.

Ik ga nu ff snel de rekeningen betalen via internet en dan ben ik weer er van door.
Ik zal zo snel als het gaat weerm alle kontakten opnemen maar nu is het ff behelpen.

Lieve groeten uit een nat en koud Hälla.

Liefs S10

Geen opmerkingen: