donderdag 11 juni 2009

Nieuwe datum voor operatie!

Ja het houdt niet op, nu dan weer een wijziging van de datum!
Ipv de 17 onderzoek en de 18 operatie wordt het nu dus de 15e onderzoeken en de 16e operatie. Dus nu meteen as maandag moet ik binnen zin. Ik vertrek dan zondag al naar Umeå en slaap daar 1 nacht in het patienthotel en dan maandagmorgen melden op de afdeling. Daar gebeuren dan in de loop van de dag allerlei onderzoeken, gesprek met narcotiseur, gesprek met arts die gaat opereren enz enz. Ook nog EKG en bloedtesten moeten er dan nog gebeuren. Ik zal waarschijnlijk ruim 1 week weg zijn. Dat hangt af van hoe eea gaat. Ik hou jullie op de hoogte, dat zal wel na volgend weekend ergens worden. Ik probeer me hier nog wel te melden op de blog eer ik vertrek naar Umeå.

Liefs S10

3 opmerkingen:

Tineke zei

Heel veel sterkte en succes in het ziekenhuis en erna.
Liefs Tineke Wouter en Milly

Anoniem zei

Christien,

wij hopen dat alles nu echt goed gaat en dat alles er nu echt verwijderd zal worden en sterkte en gelukkig ga je deze keer met minder stress onder het mes als een paar maanden terug.

groetjes en een dikke kram wim en siny

Gonny zei

Gisteravond Rob gebeld en gehoord dat je vandaag alweer naar huis mag! Ergens jammer dat ze weer niets vonden, maar ook wel gelukkig dat ze geen rottigheid aantroffen. Dus Christien "En glad och trevlig midsommar!!!"
Tot gauw,
Liefs van Peter en Gon,
Rushy