donderdag 18 september 2008

auw auw auw mijn rug....

Nu dan vandaag de eerste dag ziek geschreven door ome doktor. Het ging dus echt niet meer met mijn rug. Veel last er van al de hele zomer. Eerst geprobeerd met 3 weken vakantie (toen onverwachts op en neer naar Nederland toe) vervolgens 2 weken gewerkt (dat ging niet helemaal goed...) en dan nu net 3 weken weer vakantie genomen omdat mijn rug het toch erg moeilijk had... Nu dan eindelijk mij ziek geschreven.
Waarom zo stom om eerst je vakantie dagen te verbruiken, nou ja, ik wilde me niet ziek melden, ook beetje angst dat ik niet meer daar kan terug komen met het werk. Dus daarom eerst vakantie dagen, maar die heb ik nu (niet) meer en dus moest ik me nu wel ziek schrijven. Nu voorlopig eerst voor 3 weken thuis en dan zie ik weer verder. Heb een plan de campagne opgesteld samen met de sjukgymnast en fysio hier. Nu dan 1 x per week behandeling massage, 1 x per week accupunctuur, 3 x per week trainingen in het ziekenhuis voor het versterken van de spieren. En dan 1 x per week vattengympa (aqua / water gym)vanaf volgende week gaat dat gebeuren. Druk programma dus. Maar zal wel lukken, dan thuis nog af en toe op de hometrainer langzaam opbouwen. Ik lijk wel een oud wijf als ik loop nu, krom en trekkend met poot, rare houding om zo de rug te ontlasten. Heb weer hele lading met tabletten mee gekregen en nu maar hopen dat het snel betert.
Daarbij nog allerlei problemen rond om en alles is kompleet.

Nou een geluk het huis is verkocht en voor einde van oktober wordt gepasseerd. Eerst nog schrik van mijn leven toen de assistente zei dat we beiden!!! aanwezig zouden moeten zijn bij de verkoop. Maar na het zoeken en aandragen van oplossingen (onzerzijds) hebben we nu oplossing gevonden zodat we beiden niet op en neer hoeven naar Nl. toe. Het gaat nu via notaris publicus, de politie en aangetekende schrijven over en weer gebeuren. En dan de uiteindelijke volmacht aan de notaris daar in het belschj.
Achteraf gezien heb ik nu zoiets van als ik alles had geweten hadden we het niet verkocht en gewoon verhuurd tot ons pensioen, maar ja je hebt het niet meer voor het zeggen nu he, nu er een voorlopig koopkontrakt is getekend. Nu zitten we er toch aan vast en moeten we er mee door gaan.
En dan te bedenken dat de eerste kijkers ook de kopers zijn geworden...
Nou ja geluk bij een ongeluk misschien?
Allez tis gebeurd en we gaan ervoor.
Nu dan volop bezig met plannen voor de toekomst. We houden jullie wel op de hoogte.

Zo dat was het weer voor nu, lieve groeten allemaal,

Liefs S10

Geen opmerkingen: